• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Van zomertijd naar Wintertijd een jaarlijks probleem


KroontjesPen

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2012
Berichten
1.568
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Helaas hier op beide vaste lijnen niet de zomertijd door te bellen.
Modemreset heeft nooit gewerkt hiervoor dus wacht ik maar weer een week.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

lebans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Berichten
185
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Komt door al die thuiswerkers daar, hebben nu eindelijk de tijd en de zin om al die voudjes daar eens op te lossen ;)
En éénvoudig op te lossen na jaren op kantoor.

@KroontjesPen
PS Misschien was het iets te eenvoudig
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
812
Gebied
fZiggo
of ze zijn dat gezeik van jullie een keer zat, dus dan maar oplossen. who knows?
 
Topicstarter
Topicstarter
L

lebans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Berichten
185
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
of ze zijn dat gezeik van jullie een keer zat, dus dan maar oplossen. who knows?
Maybe, helpdesk (meerdere personen) had mij afgelopen jaar, toen we naar wintertijd gingen, verteld dat het niet aan Ziggo lag. Ze hadden nog nooit van dit probleem gehoord. Zie vanaf post#1.
 

KroontjesPen

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2012
Berichten
1.568
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Waarschijnlijk zijn ze hier bezig geweest aan de telefoon lijn.
Was middenin een gesprek de lijn kwijt.
Kon daarna ook niet meer bellen. Ook niet naar mijn 2e nummer.
Lijn open maar geen spraak verbinding, Bij aannemen gaat de oproeptoon gewoon verder.

Nu lijk het allemaal oké en ...... de juiste tijd.
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.149
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Verander de tijd nog een keertje met een half uur en laat de tijd zo staan, dat gedoe en gezeik elke keer wordt je ook niet vrolijk van, achterlijke onzin allemaal.
 

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.393
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Waarschijnlijk zijn ze hier bezig geweest aan de telefoon lijn.
Was middenin een gesprek de lijn kwijt.
Kon daarna ook niet meer bellen. Ook niet naar mijn 2e nummer.
Lijn open maar geen spraak verbinding, Bij aannemen gaat de oproeptoon gewoon verder.

Nu lijk het allemaal oké en ...... de juiste tijd.
Hier ook hetzelfde probleem, tijdens alle, opeens weg ,
het modem aan en uit gezet, wachten tot het led weer wit was, en jahoor de telefoon deed het weer :-)
 

KroontjesPen

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2012
Berichten
1.568
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hier ook hetzelfde probleem, tijdens alle, opeens weg ,
het modem aan en uit gezet, wachten tot het led weer wit was, en jahoor de telefoon deed het weer :-)
Het heeft hier langer geduurd. Na de 1e reset geen verbetering. Kreeg niet eens een toon.
Toen deze er later wel was maar nog geen verbinding kon maken de 2e gedaan en daarna was het goed.