• Welkom op het Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door klanten van Ziggo
    Registreer je direct en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies.

Van zomertijd naar Wintertijd een jaarlijks probleem

KroontjesPen

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2012
Berichten
1.762
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Helaas hier op beide vaste lijnen niet de zomertijd door te bellen.
Modemreset heeft nooit gewerkt hiervoor dus wacht ik maar weer een week.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

lebans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Berichten
219
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
of ze zijn dat gezeik van jullie een keer zat, dus dan maar oplossen. who knows?
Maybe, helpdesk (meerdere personen) had mij afgelopen jaar, toen we naar wintertijd gingen, verteld dat het niet aan Ziggo lag. Ze hadden nog nooit van dit probleem gehoord. Zie vanaf post#1.
 

KroontjesPen

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2012
Berichten
1.762
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Waarschijnlijk zijn ze hier bezig geweest aan de telefoon lijn.
Was middenin een gesprek de lijn kwijt.
Kon daarna ook niet meer bellen. Ook niet naar mijn 2e nummer.
Lijn open maar geen spraak verbinding, Bij aannemen gaat de oproeptoon gewoon verder.

Nu lijk het allemaal oké en ...... de juiste tijd.
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.358
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Verander de tijd nog een keertje met een half uur en laat de tijd zo staan, dat gedoe en gezeik elke keer wordt je ook niet vrolijk van, achterlijke onzin allemaal.
 

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.572
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Waarschijnlijk zijn ze hier bezig geweest aan de telefoon lijn.
Was middenin een gesprek de lijn kwijt.
Kon daarna ook niet meer bellen. Ook niet naar mijn 2e nummer.
Lijn open maar geen spraak verbinding, Bij aannemen gaat de oproeptoon gewoon verder.

Nu lijk het allemaal oké en ...... de juiste tijd.
Hier ook hetzelfde probleem, tijdens alle, opeens weg ,
het modem aan en uit gezet, wachten tot het led weer wit was, en jahoor de telefoon deed het weer :-)
 

KroontjesPen

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2012
Berichten
1.762
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Hier ook hetzelfde probleem, tijdens alle, opeens weg ,
het modem aan en uit gezet, wachten tot het led weer wit was, en jahoor de telefoon deed het weer :-)
Het heeft hier langer geduurd. Na de 1e reset geen verbetering. Kreeg niet eens een toon.
Toen deze er later wel was maar nog geen verbinding kon maken de 2e gedaan en daarna was het goed.