Van zomertijd naar Wintertijd een jaarlijks probleem

Helaas hier op beide vaste lijnen niet de zomertijd door te bellen.
Modemreset heeft nooit gewerkt hiervoor dus wacht ik maar weer een week.
 
of ze zijn dat gezeik van jullie een keer zat, dus dan maar oplossen. who knows?
Maybe, helpdesk (meerdere personen) had mij afgelopen jaar, toen we naar wintertijd gingen, verteld dat het niet aan Ziggo lag. Ze hadden nog nooit van dit probleem gehoord. Zie vanaf post#1.
 
Waarschijnlijk zijn ze hier bezig geweest aan de telefoon lijn.
Was middenin een gesprek de lijn kwijt.
Kon daarna ook niet meer bellen. Ook niet naar mijn 2e nummer.
Lijn open maar geen spraak verbinding, Bij aannemen gaat de oproeptoon gewoon verder.

Nu lijk het allemaal oké en ...... de juiste tijd.
 
Verander de tijd nog een keertje met een half uur en laat de tijd zo staan, dat gedoe en gezeik elke keer wordt je ook niet vrolijk van, achterlijke onzin allemaal.
 
Waarschijnlijk zijn ze hier bezig geweest aan de telefoon lijn.
Was middenin een gesprek de lijn kwijt.
Kon daarna ook niet meer bellen. Ook niet naar mijn 2e nummer.
Lijn open maar geen spraak verbinding, Bij aannemen gaat de oproeptoon gewoon verder.

Nu lijk het allemaal oké en ...... de juiste tijd.
Hier ook hetzelfde probleem, tijdens alle, opeens weg ,
het modem aan en uit gezet, wachten tot het led weer wit was, en jahoor de telefoon deed het weer :-)
 
Hier ook hetzelfde probleem, tijdens alle, opeens weg ,
het modem aan en uit gezet, wachten tot het led weer wit was, en jahoor de telefoon deed het weer :-)
Het heeft hier langer geduurd. Na de 1e reset geen verbetering. Kreeg niet eens een toon.
Toen deze er later wel was maar nog geen verbinding kon maken de 2e gedaan en daarna was het goed.
 
Anno 2021 lijkt dit probleem nog steeds aanwezig bij Ziggo. Of ben ik de enige nu na ingang van de zomertijd?
 
Terug
Bovenaan