M
Member 37775
Helaas hier op beide vaste lijnen niet de zomertijd door te bellen.
Modemreset heeft nooit gewerkt hiervoor dus wacht ik maar weer een week.
Modemreset heeft nooit gewerkt hiervoor dus wacht ik maar weer een week.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt door al die thuiswerkers daar, hebben nu eindelijk de tijd en de zin om al die voudjes daar eens op te lossen
Maybe, helpdesk (meerdere personen) had mij afgelopen jaar, toen we naar wintertijd gingen, verteld dat het niet aan Ziggo lag. Ze hadden nog nooit van dit probleem gehoord. Zie vanaf post#1.of ze zijn dat gezeik van jullie een keer zat, dus dan maar oplossen. who knows?
…
Was middenin een gesprek de lijn kwijt.
Kon daarna ook niet meer bellen. Ook niet naar mijn 2e nummer.
…
Hier ook hetzelfde probleem, tijdens alle, opeens weg ,Waarschijnlijk zijn ze hier bezig geweest aan de telefoon lijn.
Was middenin een gesprek de lijn kwijt.
Kon daarna ook niet meer bellen. Ook niet naar mijn 2e nummer.
Lijn open maar geen spraak verbinding, Bij aannemen gaat de oproeptoon gewoon verder.
Nu lijk het allemaal oké en ...... de juiste tijd.
Het heeft hier langer geduurd. Na de 1e reset geen verbetering. Kreeg niet eens een toon.Hier ook hetzelfde probleem, tijdens alle, opeens weg ,
het modem aan en uit gezet, wachten tot het led weer wit was, en jahoor de telefoon deed het weer :-)