Van zomertijd naar Wintertijd een jaarlijks probleem

BTW: Mijn moeder heeft een Panasonic DECT en bij deze kan je de tijd handmatig instellen of door beller-id. En ik heb een Siemens Gigaset Dect en die heeft dat niet. En bij haar staat die op beller-id en toch staat de tijd goed, maar andere modem (Technicolor 7200).
 
Sorry mensen, maar ik kan er niet tegen als mensen, die niet capabel zijn, steeds ruggespraak moeten plegen en met dat soort antwoorden komen.
Ik hou op. Het lucht wel even op om jullie meningen te horen. Dank.
 
Laatst bewerkt:

Dag meneer,

Bij deze een stappenplan om de wintertijd in te stellen op de modem.…

Inderdaad een beetje dom klinkende aanwijzing. Ze gaan daar 3 nieuwe tijdservers instellen en de tijdzone 1 uur aanpassen. Het lijkt mij dat alleen de tijdzone aanpassen al dat uur aanpast. Een tijdserver kan vanuit de hele wereld aangeroepen worden, dus die heeft altijd een vaste tijd.

Ik heb ook een Siemens Gigaset, maar daar kan ik zelf een tijdserver instellen. Dat zal zijn omdat de Siemens een eigen internetaansluiting heeft. :) En ik moet het land instellen. Dat heeft hij nodig om te bepalen op welke dag de zomer/wintertijd aanpassingen zijn.
 
Nu net om 14:15 mijn 2e lijn gebeld. Nog voordat het bel signaal kwam werd de tijd goed gezet en ook v.v. ;)
 
Nu net om 14:15 mijn 2e lijn gebeld. Nog voordat het bel signaal kwam werd de tijd goed gezet en ook v.v. ;)
Inderdaad, ik kijk net op mijn Siemens DECT en.... de tijd staat goed!

Tot de volgende de tijd-wissel.
 
ja is een ding die tijd sync bij Ziggo, met werkelijk geen enkel ander merk wat tijd sync nodig heeft of doet heeft problemen, behalve de ziggo modems.

De liberty global software engineers zouden hun ogen uit de kop moeten schamen voor iets wat al een jaar of 40 bestaat.
 
Maar het blijft vervelend dat helpdeskmedewerkers (en diegene waarmee zij ruggespraak houden) niet op de hoogte zijn van dit probleem. En dus mij, of beter gezegd ons, eigenlijk niet serieus nemen. Zeer frustrerend. Maar goed, we kunnen weer even tot maart voort.
 
Toch even een compliment aan Ziggo, bravo. Dit jaar is de zomertijd ook op tijd doorgedrongen op mijn vaste telefoon. Ik heb voor de zekerheid de modem, Arris, herstart en mijn mobiel naar mijn vaste nummer gebeld. En zowaar: De Tijd Staat Goed !!!!!!!!!
 
Komt door al die thuiswerkers daar, hebben nu eindelijk de tijd en de zin om al die voudjes daar eens op te lossen ;)
 
Terug
Bovenaan