Briolet
Forum Gebruiker
- Berichten
- 4.348
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Dat is inderdaad kwalijk bij KPN. Ze willen de klanten blijkbaar dwingen om hun VoIP af te nemen.
Ziggo gebruikt ook VoIP. In het modem wordt dit omgezet in een analoog signaal. Ziggo geeft echter geen inlogcodes vrij zodat je geen VoIP telefonie van hen kunt afnemen via een eigen VoIP telefoon. Wel is het zo dat je vrij bent om telefonie af te nemen bij elke andere VoIP provider. (Wat cobuster hierboven ook schrijft).
Ik heb momenteel zowel telefonie van Ziggo en van een VoIP provider. Dit zit elkaar niet in de weg.
Als er echt een vrije modem keuze komt moet ziggo ook de inlogcodes van hun VoIP systeem aan de klant geven.
Is het telefoonabonnement toch ook gewoon mogelijk met een vrij te kiezen modem?
Ziggo gebruikt ook VoIP. In het modem wordt dit omgezet in een analoog signaal. Ziggo geeft echter geen inlogcodes vrij zodat je geen VoIP telefonie van hen kunt afnemen via een eigen VoIP telefoon. Wel is het zo dat je vrij bent om telefonie af te nemen bij elke andere VoIP provider. (Wat cobuster hierboven ook schrijft).
Ik heb momenteel zowel telefonie van Ziggo en van een VoIP provider. Dit zit elkaar niet in de weg.
Als er echt een vrije modem keuze komt moet ziggo ook de inlogcodes van hun VoIP systeem aan de klant geven.