• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoonnummer klantenservice Ziggo en Vodafone

Hoe krijg je in godesnaam bij Ziggo klantenservice een medewerker aan de lijn? Ik bel mobiel en kan alleen 0900-1884 bellen (1200 verbindt me met Ben) waar ik een letterlijk eindeloos keuzemenu krijg zonder ooit uit te komen bij een medewerker. Ik heb inmiddels alle opties geprobeerd, zonder succes.

Ik heb ook nog een contactformulier ingevuld waar een kulantwoord op kwam waar ik niets aan heb. Ik moet echt iemand spreken. Hoe doe ik dat?

Dat was bij UPC toch beter geregeld. Daar kreeg je gewoon na een paar menuklikken altijd iemand aan de lijn. Zucht...
 
Gewoon voor opzeggingen kiezen, dan word je snel geholpen!
 
Gewoon voor opzeggingen kiezen, dan word je snel geholpen!

Die je vervolgens weer doorverbinden omdat ze je niet altijd kunnen helpen. Je sluit dan weer achteraan in de wachtrij aan.

@levdr Wil je ons een privébericht sturen met daarin jouw gegevens en uiteraard de vraag? Dan helpen we je daar verder.
 
Hoe krijg je in godesnaam bij Ziggo klantenservice een medewerker aan de lijn? Ik bel mobiel en kan alleen 0900-1884 bellen (1200 verbindt me met Ben) waar ik een letterlijk eindeloos keuzemenu krijg zonder ooit uit te komen bij een medewerker. Ik heb inmiddels alle opties geprobeerd, zonder succes.

Dat was bij UPC toch beter geregeld. Daar kreeg je gewoon na een paar menuklikken altijd iemand aan de lijn. Zucht...

Vandaag gewoon op de vaste lijn 1200 gebeld en erg rustig en goed geholpen. Via de mobiel had ook gekund maar was niet nodig vandaag.

Ik zeg altijd maar actie is reactie. Positief benaderen werkt voor allen goed en prettig.
 
Dank iedereen voor de reacties.

Ik heb uiteindelijk maar weer een contactformulier ingevuld met het verzoek of een medewerker me wilde bellen en zowaar, binnen 5 minuten werd ik gebeld. Er komt maandag een monteur om te kijken waarom de mediabox en afstandsbediening niet communiceren.
 
Mobiel ook naar 1200?
Alleen als je Vodafoon hebt, anders kansloos
Spreekt vanzelf!
Maar als je daar alleen maar een prepaid simkaart hebt dan heb je er geen abonnement.
En zijn de twee dan niet strikt gescheiden? Dus vaste telefoon Ziggo 1200 = alleen Ziggo klantenservice en mobiel Vodaphone 1200 = alleen Vodphone klantenservice. Ik heb het idee dat dit nog niet volledig uit de verf komt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan