levdr
Forum Gebruiker
- Berichten
- 590
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hoe krijg je in godesnaam bij Ziggo klantenservice een medewerker aan de lijn? Ik bel mobiel en kan alleen 0900-1884 bellen (1200 verbindt me met Ben) waar ik een letterlijk eindeloos keuzemenu krijg zonder ooit uit te komen bij een medewerker. Ik heb inmiddels alle opties geprobeerd, zonder succes.
Ik heb ook nog een contactformulier ingevuld waar een kulantwoord op kwam waar ik niets aan heb. Ik moet echt iemand spreken. Hoe doe ik dat?
Dat was bij UPC toch beter geregeld. Daar kreeg je gewoon na een paar menuklikken altijd iemand aan de lijn. Zucht...
Ik heb ook nog een contactformulier ingevuld waar een kulantwoord op kwam waar ik niets aan heb. Ik moet echt iemand spreken. Hoe doe ik dat?
Dat was bij UPC toch beter geregeld. Daar kreeg je gewoon na een paar menuklikken altijd iemand aan de lijn. Zucht...