• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Telefoonnummer klantenservice Ziggo en Vodafone


levdr

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2004
Berichten
2.075
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hoe krijg je in godesnaam bij Ziggo klantenservice een medewerker aan de lijn? Ik bel mobiel en kan alleen 0900-1884 bellen (1200 verbindt me met Ben) waar ik een letterlijk eindeloos keuzemenu krijg zonder ooit uit te komen bij een medewerker. Ik heb inmiddels alle opties geprobeerd, zonder succes.

Ik heb ook nog een contactformulier ingevuld waar een kulantwoord op kwam waar ik niets aan heb. Ik moet echt iemand spreken. Hoe doe ik dat?

Dat was bij UPC toch beter geregeld. Daar kreeg je gewoon na een paar menuklikken altijd iemand aan de lijn. Zucht...
 

robjanssen

Product Tester
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
6.142
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Gewoon voor opzeggingen kiezen, dan word je snel geholpen!
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
957
Gewoon voor opzeggingen kiezen, dan word je snel geholpen!
Die je vervolgens weer doorverbinden omdat ze je niet altijd kunnen helpen. Je sluit dan weer achteraan in de wachtrij aan.

@levdr Wil je ons een privébericht sturen met daarin jouw gegevens en uiteraard de vraag? Dan helpen we je daar verder.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
6.488
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hoe krijg je in godesnaam bij Ziggo klantenservice een medewerker aan de lijn? Ik bel mobiel en kan alleen 0900-1884 bellen (1200 verbindt me met Ben) waar ik een letterlijk eindeloos keuzemenu krijg zonder ooit uit te komen bij een medewerker. Ik heb inmiddels alle opties geprobeerd, zonder succes.

Dat was bij UPC toch beter geregeld. Daar kreeg je gewoon na een paar menuklikken altijd iemand aan de lijn. Zucht...
Vandaag gewoon op de vaste lijn 1200 gebeld en erg rustig en goed geholpen. Via de mobiel had ook gekund maar was niet nodig vandaag.

Ik zeg altijd maar actie is reactie. Positief benaderen werkt voor allen goed en prettig.
 

levdr

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2004
Berichten
2.075
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dank iedereen voor de reacties.

Ik heb uiteindelijk maar weer een contactformulier ingevuld met het verzoek of een medewerker me wilde bellen en zowaar, binnen 5 minuten werd ik gebeld. Er komt maandag een monteur om te kijken waarom de mediabox en afstandsbediening niet communiceren.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.329
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
De aanhouder wint ;)
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.460
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Mobiel ook naar 1200?
Alleen als je Vodafoon hebt, anders kansloos
Spreekt vanzelf!
Maar als je daar alleen maar een prepaid simkaart hebt dan heb je er geen abonnement.
En zijn de twee dan niet strikt gescheiden? Dus vaste telefoon Ziggo 1200 = alleen Ziggo klantenservice en mobiel Vodaphone 1200 = alleen Vodphone klantenservice. Ik heb het idee dat dit nog niet volledig uit de verf komt.
 
Laatst bewerkt: