Spontane herstart Mediabox XL

Klopt, heb sinds vorige week de update, maar om nou te zeggen dat alles soepeler loopt..………………….
Kleine update, toch wel, zoals Netflix via 150, werkt weer goed, toch mooier beeld dan via samsung app
 
Ik heb inmiddels ook de inlife software en ik heb beter beeld geen beeld en geluid hickups meer en geen last van spontane herstart
 
Jup, ook gehad de laatste week. Ik heb een software update gedraaid wat een mogelijke oorzaak is. Maar het lijkt er meer op dat bepaalde apps met name videoland (en netflix?) niet goed afsluiten en op de achtergrond blijven doorkutten tot het apparaat helemaal de weg kwijt is.
 
Eindelijk de update sinds enkele dagen, maar de eerste hanger alweer gehad! @@#€€&**&€#@@
 
Het is gewoon een draak van een box,
Om over de extra xl maar te zwijgen.
Heb de xl op alle mogelijke manieren al aangesloten gehad maar blijft ellende met dat ding.
Ziggo mag alle klanten met een extra xl box wel eens gaan compenseren.
 
De laatste tijd ook regelmatig last dat de horizon box spontaan opnieuw opstart onder het tv kijken. Gebeld met 1200 maar, na meer dan 15 minuten in de wacht te hebben staan en mijn probleem te hebben verteld, werd er door de slecht te verstaanbare medewerkster abrupt de verbinding verbroken.
 
Terug
Bovenaan