• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Spontane herstart Mediabox XL


Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.457
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hier ook de Mediabox XL de deur uit gedaan, mis hem geen moment.
Ik gebruikt 2 CI+ modules en mijn tv heeft een ingebouwde HD dus kijken en tegelijkertijd iets anders opnemen werkt ook goed.
Enige grote minpunt is dat in fUPC de EPG via CI+ maar amper 24 uur is.
Dat deed mijn oude videorecorder in de jaren ‘80 nog beter.
Ziggo weet ervan, vinden het heel erg, maar doen er geen klap aan.
Doodzwijgen en op de lange baan schuiven 8)
 

pvwinden

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
23
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Na ontvangen enege weken geleden van een nieuwe box, leken alle problemen weg. Na enige tijd weer vastlopers en hiks. Plots merkte ik dat als deze hiks optraden dat een nabij geplaatste router ook kort de verbinding kwijt raakte tijdens de hiks van geluid of beeld. Hierdoor toch maar ingelogde op de box zelf en de zenders van de ingebouwde WiFi uitgezet!! Nu 2 weken geen hiks en vastlopers meer. Top!
 

pvwinden

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
23
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Helaas al enige tijd weer vastlopers van de box en oorzaak vaak de optredende lange opnames van 9 to 12 uur die niet veroorzaakt zijn door tvgids fouten! Dit probleem treed vaak op als er meerdere op ames tegelijk worden gedaan! Resetten naar fabrieksinstellingen lossen dan de problemen weer voor enige tijd op! Deze mediabox is qua design van de software gewoon waardeloos! Ik hoop dat de nieuwe mediabox nu snel geleverd kan worden, want ik wordt doodziek van de problemen met de xl box!
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
936
@pvwinden Goedemorgen, we kunnen ons goed voorstellen dat wanneer de problemen continu terugkeren dit tot irritaties leidt. Een reset naar de fabrieksinstellingen is inderdaad een tijdelijke maar geen definitieve oplossing. We kunnen je uiteraard meer informatie verschaffen over de nieuwe mediabox. Stuur ons even een privébericht met daarin je gegevens, bespreken we dit graag met je :6
 

pvwinden

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
23
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Het is jammer maar helaas, wederom na een poging om Netflix te kijken via die rottige xlbox een vastloper,!! Weer dat ronding uit en aan zetten om verder te kunnen. Ik ga het ding terugsturen. Het is de 5 € per maand niet waard deze ergenis! De nieuwe box laat op zich wachten en zo langzamerhand ga ik twijfelen of dat nieuwe ding aan de verwachtingen zal voldoen ! Terug naar de oude situatie.... dan maar niet terug in de tijd kijken!
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
936
Het is jammer maar helaas, wederom na een poging om Netflix te kijken via die rottige xlbox een vastloper,!!
Zo te lezen gaat er echt wat mis bij je wat wel opgelost kan worden. Vergeet je niet je gegevens te sturen via een privébericht? Dan gaan wij je hiermee helpen!


De nieuwe box laat op zich wachten en zo langzamerhand ga ik twijfelen of dat nieuwe ding aan de verwachtingen zal voldoen !
De nieuwe mediabox wordt zeker een verbetering in vergelijking met de huidige mediabox. Wanneer je op de hoogte gehouden wilt worden over de ontwikkelingen van deze nieuwe mediabox, vergeet dan niet jou mailadres door te sturen. Dan zorg ik daarvoor.
 

MaxH

Product Tester
Lid geworden
16 jan 2013
Berichten
563
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Deze week is er een nieuwe firmware van de mediabox XL uitgerold die met name het opnieuw opstarten moet verhelpen. Indien dit nog niet automatisch is gegaan, probeer het zelf eens via het menu.
 

pvwinden

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
23
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Deze week is er een nieuwe firmware van de mediabox XL uitgerold die met name het opnieuw opstarten moet verhelpen. Indien dit nog niet automatisch is gegaan, probeer het zelf eens via het menu.
Lost dit ook de vastlopers op na Netflix kijken of vastlopers na delayed kijken. De geluids en beeld(ontvangst) problemen op ? De problemen die met deze box ontstaan zijn niet van deze tijd! Ik heb via privé bericht contact gehad met ziggo en wacht nu rustig af. De box gooi na het eerste de beste probleem af en ga terug naar mijn oude decoder en beëindig het contract voor gebruik van deze xl box met xl problemen.
 

MaxH

Product Tester
Lid geworden
16 jan 2013
Berichten
563
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Geen idee, die problemen heb ik niet. Netflix heb ik niet, dus dat kan ik je niet vertellen. Proberen zou ik zeggen.
 

pvwinden

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
23
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Geen idee, die problemen heb ik niet. Netflix heb ik niet, dus dat kan ik je niet vertellen. Proberen zou ik zeggen.
Her lijkt er toch op dat de laatste sw wijziging iets heeft opgelost , eindelijk pfffft
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxH