Zeeburgia
Forum Gebruiker
- Berichten
- 901
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
@Navi
Ik hoop voor je dat je modem na het monteursbezoek stabieler zal zijn dan voor die tijd en het aantal T3's beperkt zal blijven.
Jouw softwareversie kwam overigens al 4 maanden geleden beschikbaar voor de Connect Box Compal, zodat ik mij afvraag of je deze software al niet eerder hebt gekregen.
Plaats s.v.p. over een paar dagen de eerste meting van de gebundelde upstreams en de netwerkhistorie, dan krijgen we een eerste indruk hoe stabiel je CB is. Bij voorbaat dank.
Hieronder mijn meting van zojuist:
Gebundelde upstream-kanalen
Netwerk historie
Ik hoop voor je dat je modem na het monteursbezoek stabieler zal zijn dan voor die tijd en het aantal T3's beperkt zal blijven.
Jouw softwareversie kwam overigens al 4 maanden geleden beschikbaar voor de Connect Box Compal, zodat ik mij afvraag of je deze software al niet eerder hebt gekregen.
Plaats s.v.p. over een paar dagen de eerste meting van de gebundelde upstreams en de netwerkhistorie, dan krijgen we een eerste indruk hoe stabiel je CB is. Bij voorbaat dank.
Hieronder mijn meting van zojuist:
Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal | Kanaal soort | T1 Timeouts | T2 Timeouts | T3 Timeouts | T4 Timeouts |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2.0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | 2.0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
3 | 2.0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | 2.0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | 2.0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
6 | 2.0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Netwerk historie
Tijd | Prioriteit | Omschrijving |
---|
09-11-2017 10:25:37 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:149:f0;CMTS-MAC=00:a2:89:26:56:43;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
07-11-2017 15:53:32 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:149:f0;CMTS-MAC=00:a2:89:26:56:43;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |