• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Connect Box T3 time-outs


PetervdM

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
Berichten
457
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
zoveel T3 errors in zo'n korte tijd is niet normaal. post eens je signaalwaardes, uptime en hoeveelheden van T3 en T4 errors.
 

KroontjesPen

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2012
Berichten
1.560
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zolang de Connectbox nog dit geeft:
2​
Je internetverbinding werkt.​
3​
Je internetverbinding is verbroken.​

Neem ik die meldingen ook niet serieus.

Daarom kijk ik alleen naar de kanalen.
Zijn ze er allemaal.
Is de SNR in het juiste window.
Zijn er daar errors te zien die opvallen bij de andere kanalen.
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
19.073
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC

09-06-2019 01:25:39
noticeIllegal - Dropped INPUT packet: SRC=172.217.20.98 MAC=00:17:10:91:51:87;CM-MAC=dc:53:7c:b5:39:a4;CMTS-MAC=00:17:10:91:51:87;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Knip ...
Zolang er "notice" staat en geen "warning", of erger "critical" is er niet veel aan de hand.

Ik vind wel dat Ziggo iets moet ondernemen want dit maakt veel mensen onzeker.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.416
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb anders aardig veel criticals, maar merk er niks van ;)
24464
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.557
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Is wel een dingetje voor je zeg, in veel draadjes begin je er over :)
Heb jaren een CB gebruikt en merk er toch vrij weinig van.
En elke nacht gaan er vele GB’s door een CB bij een remote lokatie voor backup doeleinden zonder problemen.
 

Dappertje

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2018
Berichten
10
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Misschien ga je anders denken als je ieder uur je terugkijk programma opnieuw moet starten en dan bij de kanalen waar het mogelijk is weer naar de tijd gaat waar je gebleven ben of als dat slepen niet mogelijk is je het weer opnieuw moet bekijken. Ik heb zoveel jaren Ziggo gehad en nu splitsen ze me een crap modem in mijn maag die echt alles vertraagd. Ik verzin dit niet hoor, hier nogmaals de test resultaten en dit in de modem log.
Knipsellog.PNGKnipsellat.PNG
24721
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.416
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Misschien heb jij toevallig een maandagochtendmodem, bel eens voor een swap. Hier totaal geen problemen,
ondanks alle t3 meldingen.
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
8.621
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Misschien ga je anders denken als je ieder uur je terugkijk programma opnieuw moet starten en dan bij de kanalen waar het mogelijk is weer naar de tijd gaat waar je gebleven ben of als dat slepen niet mogelijk is je het weer opnieuw moet bekijken.
Die problemen ervaar ik niet met mijn Arris. Dat er latency problemen zijn klopt, maar je kan daar niet alles op afschuiven. Wellicht speelt er bij jou meer.
Die puma test laat bij ook veel betere waardes zien. En ik denk niet dat die latency spikes voor problemen zorgen met down/uploaden. Dat gaat echt wel prima anders hadden ze veel meer problemen gehad.
Ik backup 's nachts ook vele GB's, geen enkel probleem op volle snelheid.
 

vankol

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2012
Berichten
86
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik ervaar ook geen enkel probleem CB Aris