Ziggo Go app werkt niet.

@Anne-Ziggo Hier ook problemen met de Windows 10 app. Ik krijg helemaal geen toegang tot de inhoud van de app. De app opent en dan word ik meteen met melding "Service not available. Please try again later" geconfronteerd. Ik heb de laatste versie van de app op mijn computer staan. Windows 10 info:

Windows 10 (64 bit): 1803
Build: 17134.165

Het verwijderen en herinstalleren van de Windows 10 app heeft het probleem niet verholpen. Ligt het probleem aan een tijdelijke storing?
 
@Anne-Ziggo

Update: Vreemd gedrag Ziggo Go tijdens het opstarten, Windows 10 app. (zie video/ screen recording via onderstaande link)

Screen recording: https://1drv.ms/v/s!Ane9CItlwMIKud84k918vEOWnajvPA
(voor HD beeld, klik op het wieltje onderaan de video en selecteer 1080p)

1. App probeert zich te openen
2. Melding dat de service niet beschikbaar is
3. Klik op 'Probeer opnieuw' (Try Again)
4. App probert zich opnieuw en zonder succes op te starten
5. Klik op 'sluiten' (Close)
6. De app start op en werkt zoals het hoort.

Zo hoort de app niet te werken. Is dit een bug?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allen voor de extra toelichting, maar helaas hebben we toch echt alle eerder gevraagde info nodig, zonder de extra info kunnen we niets met deze meldingen.

Dus nogmaals het verzoek om ons een privébericht te sturen met de volgende info:
Je klantnummer:
Accountnaam Mijn Ziggo:
Smartphone merk en type:
Besturingssysteem:
App versie:
Exacte foutmelding:
 
Bedankt allen voor de extra toelichting, maar helaas hebben we toch echt alle eerder gevraagde info nodig, zonder de extra info kunnen we niets met deze meldingen.

Dus nogmaals het verzoek om ons een privébericht te sturen met de volgende info:
Je klantnummer:
Accountnaam Mijn Ziggo:
Smartphone merk en type:
Besturingssysteem:
App versie:
Exacte foutmelding:
en jullie praten steeds over smartphone , en ik praat over PC
en heb al div keren met webcare contact gehad dus jullie hebben mijn gegevens
Schermafdruk 2018-07-19 16.58.22.png
Schermafdruk 2018-07-18 14.20.29.png
Schermafdruk 2018-07-18 14.19.28.png
 
Laatst bewerkt:
Dat je diverse malen contact met ons gehad hebt wil ik best van je aannemen, maar het maakt het voor ons makkelijker wanneer je dit alles in een privebericht stuurt, dan hebben we alle info in 1 keer en hoeven we niet (bij wijze van) op 10 plekken te gaan lopen zoeken naar je eerder gestuurde gegevens. Ook wanneer je problemen hebt met de windows 10 app, laat in dat geval de vraag over de smartphone merk en type leeg. Zie graag je bericht met onderstaande info tegemoet.

Je klantnummer:
Accountnaam Mijn Ziggo:
Smartphone merk en type:
Besturingssysteem:
App versie:
Exacte foutmelding:
 
@Webcare Ziggo

Waarom priveberichten dus achter gesloten deuren?
Gewoon openheid van zaken geven en we kunnen zien hoeveel leden dit probleem hebben.Uiteraard moet de melding wel aan jullie eisen voldoen en alleen in dit topic!
 
Ik heb het proces van de Ziggo Go app voor een deel gevolgd waarbij hij regelmatig stuk loopt op 1 verbinding naar iets.
Als ik de App opstart maakt hij eerst verbinding met (volgens mij) 1 of 2 IP adressen van Ziggo.
De volgende verbinding is dan "deploy.static.akamaitechnologies.com:https.
Als die verbinding goed verloopt gaat hij (volgens mij) verder naar de authenticatie server van Ziggo.
Dan gaat (volgens mij) verder alles goed.
Wanneer de App niet verder komt dan "Service niet beschikbaar" loopt hij deze keer stuk op het zelfde adres (deploy.static.akamaitechnologies.com:https.
Druk je b.v. een paar keer in de App op "Opnieuw" krijg je steeds de melding "Service niet beschikbaar".
Tijdens dat proces worden ook die pogingen vermeld in het log.
Wanneer je dan op "Sluiten" klikt in de App loopt hij wel door naar het adres waar de App op stuk loopt.
Dan gaat verder weer alles goed.

Dit heb ik geprobeerd op 2 laptops.
1 laptop waarop Windows 10 Pro versie 1803.
1 laptop waarop Windows 10 Pro versie 1709.
Op beide laptops draaien de laatste versies van de ZiggoGo app.
 
Bedankt allen voor de extra toelichting, maar helaas hebben we toch echt alle eerder gevraagde info nodig, zonder de extra info kunnen we niets met deze meldingen.

Dus nogmaals het verzoek om ons een privébericht te sturen met de volgende info:
Je klantnummer:
Accountnaam Mijn Ziggo:
Smartphone merk en type:
Besturingssysteem:
App versie:
Exacte foutmelding:


Dit heeft niets met mijn smartphone te maken. Ik heb het over de Windows 10 app voor laptops! Inmiddels heb ik een PM naar je toegestuurd.
 
Laatst bewerkt:
@HP Deskjet Allereerst compliment voor het duidelijk in beeld brengen van ook mijn probleem. Zowel bedraad ,desktop, als draadloos laptop ervaar ik dit probleem. Door op Sluiten te drukken werkt het zoals ik wil, blijf dus de berichten hier volgen en lees ik mogelijk t.z.t. een oplossing. :>
 
@Webcare Ziggo

Waarom priveberichten dus achter gesloten deuren?
Gewoon openheid van zaken geven en we kunnen zien hoeveel leden dit probleem hebben.Uiteraard moet de melding wel aan jullie eisen voldoen en alleen in dit topic!

We vragen dit om via een privebericht sturen omdat je je klantnummer en gebruikersnaam van mijn Ziggo moet doorgeven. Lijkt mij niet handig om dit open en bloot hier op het forum te plaatsen ;)

Groet,

Jelle van Ziggo
 
Terug
Bovenaan