P
Pogo
Hallo allemaal,
Ik heb gisteren in de winkel een Cisco 8455 en een startpakketje opgehaald en aangesloten. Het hele TV gebeuren werkt prima. Zoals verwacht staan alle zenders op de decoder open en ik kan het allemaal prima bekijken en opnemen. Momenteel ben ik aan het kijken welke pakketjes ik eventueel bovenop het basis pakket wil nemen.
Wat echter niet werkt, maar waar ik juist naar wil kijken om te zien of het de moeite is, zijn alle VOD diensten. Ik zie in de menu's wel de opties, maar er op klikken levert na een minuut een netwerk foutmelding op. Dat klopt denk ik ook wel, want het installatiemenu voor de VOD diensten geeft ook zo'n melding en in het systeem info menu zie ik maar 1 IP adres staan en de status blijft hangen op 'Bezig ...'. Herstart van de decoder maakt niet uit, hij komt niet verder dan dit.
Heeft dit te maken met dat mijn smartcard niet geactiveerd is, of zou dit ook voor de aktivatie via de klantenservice evengoed moeten werken en heb ik een ander probleem?
Ik heb gisteren in de winkel een Cisco 8455 en een startpakketje opgehaald en aangesloten. Het hele TV gebeuren werkt prima. Zoals verwacht staan alle zenders op de decoder open en ik kan het allemaal prima bekijken en opnemen. Momenteel ben ik aan het kijken welke pakketjes ik eventueel bovenop het basis pakket wil nemen.
Wat echter niet werkt, maar waar ik juist naar wil kijken om te zien of het de moeite is, zijn alle VOD diensten. Ik zie in de menu's wel de opties, maar er op klikken levert na een minuut een netwerk foutmelding op. Dat klopt denk ik ook wel, want het installatiemenu voor de VOD diensten geeft ook zo'n melding en in het systeem info menu zie ik maar 1 IP adres staan en de status blijft hangen op 'Bezig ...'. Herstart van de decoder maakt niet uit, hij komt niet verder dan dit.
Heeft dit te maken met dat mijn smartcard niet geactiveerd is, of zou dit ook voor de aktivatie via de klantenservice evengoed moeten werken en heb ik een ander probleem?