• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Terug zetten mobiel van ruim naar voldoende.

S

somme

Vanmorgen wilde ik (na vakantie buitenland) mijn mobiel Ziggo ruim voldoende weer terug zetten naar Ziggo voldoende.
Volgens de medewerker was dit niet meer mogelijk en wilde mijn overhalen om een vodafoon abonnement te nemen omdat Ziggo mobiel niet meer zou bestaan.

In een vorige bericht van Ziggo is melding gemaakt dat Ziggo mobiel niet meer leverbaar is maar dat de huidige Ziggo mobiel klanten er niets zou veranderen.
Ja, over een tijdje zou ik een speciale aanbieding krijgen.

Maar ik vind het zeer vreemd en eigenlijk niet kunnen, dat ik mijn bestaande Ziggo abonnement meer kan aanpassen.

Graag een oplossing
 
Een abonnement (contract) aanpassen is hetzelfde als de oude opzeggen en een nieuwe aangaan met nieuwe looptijd (zie voorwaarden).
Omdat je geen nieuw abonnement kunt afsluiten kan je dus ook niets aanpassen, maar alleen door laten lopen, of opzeggen.
Dus niet zo vreemd als het misschien in eerste instantie lijkt.
 
Dan moet Ziggo e.e.a. beter verwoorden op zijn site. Daar staat duidelijk dat voor bestaande Ziggo Mobiel klanten er niets veranderd en dat ze op dezelfde service kunnen rekenen als voorheen.
Je kunt dus nog steeds je bundel aan laten passen, gewoon even bellen en dan komt alles goed., zo staat het er gewoon...

Net als topicstarter Somme, heb ik vandaag contact gehad met klantenservice voor het wijzigen van de bundel.
Ook ik kreeg veel gepush richting Vodafone, en bundelwijziging zou niet kunnen.....lang verhaal kort maken; ik heb ze op hun eigen site gewezen en na intern overleg (20 minuten aan de telefoon gehangen) kon mijn bundel wel gewijzigd worden.

Dus als je je bundel wil aanpassen, wacht dan niet te lang want ik weet bijna zeker dat de tekst op de site van Ziggo binnenkort zal zijn aangepast en dat het daarna over is, en dat je je huidige bundel niet meer kan wijzigen.
 
Ik denk dat Ziggo mobiel binnen niet al te lange tijd gaat verdwijnen. Wil je zo lang mogelijk gebruik maken van Ziggo mobiel dan kan je beter niks wijzigen.
 
Beste AOOWDAM, bedankt voor je reactie. Na 2 eerdere mislukte pogingen om mijn abonnement terug te zetten, heb ik na het lezen van jouw bericht opnieuw contact met Ziggo opgenomen. Nu was het geen enkel probleem om alles terug te zetten. Begrijpelijk benadrukte ze Vodafone maar met jouw argumenten had ze volledig begrip en binnen 72 uur is alles terug gedraaid.
Tip voor nieuwe lezers; grijp je kans.
Bedankt.
 
Graag gedaan ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Momenteel hebben mijn vrouw en ik een Ziggo Mobiel Family Ruim 4G abonnement (gezamenlijk onbeperkt bellen en 3Gb data). Omdat wij in september a.s. twee weken naar Griekenland gaan, heb ik contact gezocht met de klantenservice en gevraagd of ik in de maand september tijdelijk mijn databundel kan verhogen naar 9Gb (=Mobiel Family Enorm 4G) tegen de daarvoor geldende maandprijs.
Volgens de medewerker die ons te woord stond, was dat geen enkel probleem omdat ons abonnement, Mobiel Family, niet wijzigde maar slechts een tijdelijke administratieve wijziging met zich meebracht.
Inmiddels hebben we besloten om beiden per 01/08/2017 toch maar over te stappen op Vodafone, vanwege de 5 euro korting en de verdubbeling van data. Bovendien geeft Vodafone de eerste drie maanden onbeperkt data ter beschikking.
Al met al kunnen we daar goed mee uit de voeten.
 
Is de onbeperkte data ook te gebruiken in het buitenland?
 
Terug
Bovenaan