S
somme
Vanmorgen wilde ik (na vakantie buitenland) mijn mobiel Ziggo ruim voldoende weer terug zetten naar Ziggo voldoende.
Volgens de medewerker was dit niet meer mogelijk en wilde mijn overhalen om een vodafoon abonnement te nemen omdat Ziggo mobiel niet meer zou bestaan.
In een vorige bericht van Ziggo is melding gemaakt dat Ziggo mobiel niet meer leverbaar is maar dat de huidige Ziggo mobiel klanten er niets zou veranderen.
Ja, over een tijdje zou ik een speciale aanbieding krijgen.
Maar ik vind het zeer vreemd en eigenlijk niet kunnen, dat ik mijn bestaande Ziggo abonnement meer kan aanpassen.
Graag een oplossing
Volgens de medewerker was dit niet meer mogelijk en wilde mijn overhalen om een vodafoon abonnement te nemen omdat Ziggo mobiel niet meer zou bestaan.
In een vorige bericht van Ziggo is melding gemaakt dat Ziggo mobiel niet meer leverbaar is maar dat de huidige Ziggo mobiel klanten er niets zou veranderen.
Ja, over een tijdje zou ik een speciale aanbieding krijgen.
Maar ik vind het zeer vreemd en eigenlijk niet kunnen, dat ik mijn bestaande Ziggo abonnement meer kan aanpassen.
Graag een oplossing