Overstap naar KPN

Inderdaad, zo zie ik het ook. In potentie zijn er mogelijkheden voor beide onm zich te verbeteren op hun "zwakke kanten".
 
warrink zei:
Inderdaad, zo zie ik het ook. In potentie zijn er mogelijkheden voor beide onm zich te verbeteren op hun "zwakke kanten".

Toch vind ik het opvallend dat UPC/Ziggo de laatste jaren nogal wat klanten heeft verloren en KPN er nogal wat bij heeft gekregen. Dat kan uiteraard met een breed scala aan oorzaken te maken maar toch...
 
den Tsaar zei:
Toch vind ik het opvallend dat UPC/Ziggo de laatste jaren nogal wat klanten heeft verloren en KPN er nogal wat bij heeft gekregen. Dat kan uiteraard met een breed scala aan oorzaken te maken maar toch...

Wat ik vaak merk is dat het puur marketing is. Je hoort vaak wel, men zijn mooie praatjes moe of de overdreven reclames. Je ziet ook overal klachten over de tablet actie dat Ziggo beter de trouwe klant kan belonen. Maar toch denk ik dat ze heel veel klanten winnen omdat wij Nederlands weer eens denken we krijgen iets gratis.
 
Niet typisch Nederlands misschien, maar Ziggo richt zich met deze campagne toch op de Nederlands markt. En dat doen vast niet zonder reden
 
Terug
Bovenaan