Omruilen mediaboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stoere praat. Het is toch hoe dan ook wel jouw probleem. De Mediabox Next/Next Mini wordt/kan niet gekoppeld worden aan het pakket wat je afnam. Anders hadden ze het wel voor je gedaan.
en waarom zou het niet gekoppeld kunnen worden? het is een nummertje, een veld in een database, van een 1tje een 2tje maken.
 
laatste van @Webcare Ziggo : 'Ik kan dit niet per post bevestigen. We kunnen het 12 maanden gratis Film1 pakket voor je gaat bestellen en het betaalde opzeggen. Over 1 jaar mag je dan weer contract opnemen via deze weg zodat we dit weer kunnen verlengen. Dit is hoe we het kunnen doen. " volgens mij een brief tikken en opsturen moet bij zon bedrijf toch kunnen. ze hopen dat ik het vergeet natuurlijk. ik wil gewoon bewijs nu
Lijkt me een goede oplossing die ze hebben geboden. Maar het is schijnbaar niet goed genoeg voor jouw, ze zullen en moeten een brief sturen.....
Als ik dit topic even doorakker, lijkt het alsof er met jouw geen goed garen is te spinnen. Je krijgt niet wat je denkt te moeten krijgen, en dan gaan de hakken tot de knieën in het zand.
Wellicht is het een optie om bij een andere aanbieder aan te kloppen?
 
en waarom zou het niet gekoppeld kunnen worden? het is een nummertje, een veld in een database, van een 1tje een 2tje maken.
Ach tja, was het maar zo simpel. Werkelijk? Van een 1tje een 2tje maken? Vinkje hier, vinkje daar... klaar. Dat denk jij, maar zo werkt het dus niet. Ik ga het niet verder uitleggen, aangezien ik dat al had gedaan. Verder wens ik je nogmaals veel succes!
 
en waarom zou het niet gekoppeld kunnen worden? het is een nummertje, een veld in een database, van een 1tje een 2tje maken.
Heb je dat al even aan hun kunnen uitleggen? dat dat zo eenvoudig is?
Ik wens je nog veel plezier met je missie ;D
 
Lijkt me een goede oplossing die ze hebben geboden. Maar het is schijnbaar niet goed genoeg voor jouw, ze zullen en moeten een brief sturen.....
Als ik dit topic even doorakker, lijkt het alsof er met jouw geen goed garen is te spinnen. Je krijgt niet wat je denkt te moeten krijgen, en dan gaan de hakken tot de knieën in het zand.
Wellicht is het een optie om bij een andere aanbieder aan te kloppen?
hoe moet ik volgend jaar bewijzen wat er is afgesproken? prive berichten op x ? bestaat die volgend jaar nog wel? dan sta ik met lege handen. denken jullie wel na. lijkt wel of jullie voor Ziggo werken.
 
hoe moet ik volgend jaar bewijzen wat er is afgesproken? prive berichten op x ? bestaat die volgend jaar nog wel? dan sta ik met lege handen. denken jullie wel na. lijkt wel of jullie voor ziggo werken.
Was het maar waar, hadden we maximale korting voor de rest van ons leven:brullen:
 
besloten over te stappen en dat wordt nog een probleem. zucht
dit draadje kan dicht
 
Je kunt altijd overstappen natuurlijk maar verwacht geen wonderen bij een andere provider. Maar hoe is dit nu eigenlijk gegaan, je krijgt 2 andere boxen en je had een pakket met een horizon (XL) box.

Heb jij zelf om 2 andere boxen gevraagd of is dat jou aangeboden? En wat is er gecommuniceerd ?

Als jij een pakket hebt met gratis film1 en dan blijkbaar al sinds 2013 moeten ze wel communiceren dat dit gaat vervallen of dat je meer gaat betalen zoals ik eerder al schreef, dan kun je kiezen wat je gaat doen. Als ze dat niet communiceren is Ziggo sowieso verkeerd bezig.

Ik begreep dat je iets van een brief hebt waarmee je evt die gratis film1 alsnog voor een jaar kunt verlengen maar daarna weer contact op moet nemen of zoiets en dat vind je niet prettig.

Zoals ik begrijp is het probleem vooral de gebrekkige communicatie vanuit de kant van Ziggo.
 
had ik die brief maar, ziggo weigert gewoon een brief te zenden. Ziggo heeft hun problem, tekort schietende software ivm boxenruil, mijn probleem gemaakt, maar weigert de hulpmiddelen. ik zou elk jaar moeten doorgegeven he het is gratis. dit behoort een klant niet te doen. verder lieten ze me telefonisch contact opnemen , maar geven niet aan via welke optie. geen doorkomen aan of naar website verwezen of gewoon opgehangen. nu naar KPN, ik weet het kan slechter, maar zoals ziggo nu handelt moet ik weg. ik werd kwaaier en gefrustreerd en dat uitte zich. niet goed van mijn kant, ik zal hier wel nlijven alleen in kpn forum :P vanaf 13/11

edit: kan nu al tv kijken op KPN
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan