Status
Not open for further replies.
Een update ken tot 3 dagen/nachten duren of box terug zetten na fabrieks instellingen
Kan me herinneren, dat het de vorige keer ook ruim 2 dagen duurde na de aankondiging. Waarschijnlijk wordt het in fasen doorgevoerd.
 
Is niets waarschijnlijks aan... is een feit dat het in batches gaat.
 
apart, mijn next in de slaapkamer heeft 4.19, in de woonkamer 4.17, beide zijn lang uit geweest.
 
Kan gebeuren. Tijdens tests ook wel eens gehad dat in de slaapkamer de nieuwe versie al een paar dagen draaide, maar in de woonkamer de update samen met de rest van NL kwam en ja, beide boxen staan goed genoteerd bij Ziggo :)
 
Hier ook de update. Eerste wat ik aanpas is de Dolby-passthrough. Geluid - wat al zacht stond - moet nu nog meer opgeschroeft worden. Op zich geen probleem, tot je naar een andere bron schakelt. Toch blij, want dat was een forse bug (lees: misser) en dat heeft niks met audiofijnproeven te maken, zoals de officiële bugfixlist-mail aangeeft.

Of het beeld nu verbetert is of suggestiviteit van mijn kant is zo kort dag nog een beetje onduidelijk.

Maar eigenlijk ben ik vanaf dag 1 helemaal niet zo negatief over de Next, dat was in de begindagen van voorgaande boxen toch echt een stuk vermoeiender en updates kwamen zó traag live, dat we wel eens dachten dat er maar een iemand parttime mee aan het werk was. Toch inmiddels bijna 2020 mag het verwachtingspatroon wel omhoog. Maar goed, een kinderhand is snel gevuld. Op UPC/Ziggo-hand wel te verstaan.

Toch met de Next zijn tijden van infrarood-led afplakken met tape bij de Page/Philips en pootjes onder de Horizon (of enig andere vreemde bug, die de rest wel allemaal goed deed), zijn nu wel een beetje voorbij. Wat dat betreft is een redelijk tot goed product, ook wel een beetje saai. ;)
 
Inderdaad. Geluidprobleem is niet opgelost. Je moet je soundsystem flink hard zetten voor wat volume. Tot zover de zuinigheid mbt stroomverbruik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top