Status
Not open for further replies.
Klopt, zijn waarschijnlijk de Ziggo servers, maar het vreemde is dat het hoofdzakelijk bij NPO uitzendingen plaats vindt.

Ook op Rtl 4 hier goed de fluctuaties te zien. Zelfs bij live kijken, afgespeeld op 55 inch oled
 
Sinds een kleine week zie ik geen programma info bij veel zenders waaronder NPO.

...heb net de Next even van de stroom afgehaald. In eerste instantie nog steeds niets en dus begonnen aan het schrijven van dit bericht. Tien minuutjes later nog eens gecheckt en ja hoor, terwijl ik hier aan het schrijven ben, is het opgelost

Dus als je dit ook hebt: Next even van de stroom afhalen.
 
Gisteravond dezelfde problemen met het terugkijken van de opname terwijl de aflevering live nog bezig was. Een keer of 10 CS-foutmelding...
 
Ahhhhh, ik baal lichtelijk.... Vandaag wilde ik de overstap maken in mijn abonnement een switch maken van de Horizon naar de Next. Precies vanaf vandaag kan dat niet meer.... Je moet nu echt TV Max als abo hebben/nemen om over te stappen. Helaas gaf de website van Ziggo nog wel de mogelijkheid om te verlengen maar in stap 2 van het bestelproces ging het fout...
Het schijnt dat er gewerkt wordt aan nieuwe mogelijkheden met de Horizon zodat deze ook in de cloud kan gaan opnemen. Begin 2020 wordt het mogelijk uitgerold.
 
Ik zie nu inderdaad op de website van Ziggo dat je de Next alleen kan bestellen met een max pakket. Bij de compleet krijg je inderdaad alleen maar de Horizon XL. WAAROM????? :gestoord:

Edit: Waarschijnlijk een voorraad probleem?
 
Ik kan nog steeds naar TV Complete en krijg dan een Next erbij... Heb nu Alles in 1 Start.
 
Gelukkig waren we er hier vroeg bij en hebben tot tevredenheid twee Next boxen staanin combinatie met Alles-in-een Complete. Het kan dus wel. Misschien dat Zigg gebruikt maakt van schaarste aan Next-boxen, een business model wat wel vaker wordt toegepast.
 
Op zich is het wel positief dat al die ingeleverde XL-boxen een tweede levem bij TV Complete krijgen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top