• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

On Demand werkt niet meer, foutmelding 2 verbindingstest

B

Bossie1962

Sinds enkele dagen werkt on demand niet meer op onze Pace mediabox.
Al een aantal keren opnieuw geïnstalleerd en firmware gereset, maar niets helpt.
Vreemde is dat als ik onze andere mediabox, een cisco 8685, aansluit deze wel werkt.
Het beeld op de Pace mediabox is wel perfect.
Wie kan helpen?
 
Als op dezelfde aansluiting On Demand via de Cisco wel werkt en via de Pace niet ligt het in ieder geval niet aan de aansluiting
Veel kans dat de Pace defect is.

Neem contact op met de Ziggo via:
- helpdesk Contactformulier
- helpdesk via Ziggo telefoonaansluiting tel.: 1200 (gratis) 8:00 tot 22:00 uur
- helpdesk op telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) 8:00 tot 22:00 uur
- een PM (Personal Message) naar Ziggo - webcare op dit forum
- het officiële Ziggo community
- Ziggo op Twitter.
- Ziggo op Facebook
 
Thanks.
Ik heb inmiddels contact gehad met Ziggo. Er wordt een nieuwe box opgestuurd.
Hoop dat daarmee het probleem is opgelost
 
Ik heb 2 Pace mediaboxen. Sinds vanmiddag 17 mei werkt On Demand niet meer op beide boxen.
Testkaal 997 geeft foutcode 2.
Wel perfect beeld op alle kanalen.
 
Vervelend dat On Demand niet meer werkt :(
Heb je beide Boxen al even gereset middels deze stappen: https://bit.ly/ResetOntvanger?

Anders ontvang ik graag een privébericht met je postcode en huisnummer, dan kijken we verder naar de oorzaak en oplossing!

Groeten, Leroy van Ziggo

Ik heb al 2x een monteur gehad maar die kon niet ontdekken wat de oorzaak was.
Sinds 2 weken werkt On Demand voor een paar dagen en dan weer niet.
Sinds gisteren 17 mei geen On Demand en foutcode 2 op kanaal 997.
Vanavond komt er weer een monteur kijken.
De vorige monteur had een Horizon box (om te testen) bij zich en die deed het wel bij mij!!
 
Duidelijk, maar wel vreemd @Lpeter89
Top dat er vanavond een monteur langskomt! Houd ons op de hoogte!

Groeten, Leroy

De monteur is net weg en die wist te vertellen dat sinds vorige week maandag problemen zijn
met Pace mediaboxen.
De tijdelijke oplossing vanaf vandaag is het terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw installeren.
Belangrijk is dat Energieverbruik in Standby op 'hoog' blijft staan.
Tot gisteren werkte dit bij mij niet maar vanaf vandaag wel.
Beide Pace boxen hebben nu weer On Demand en kanaal 997 geeft geen foutcode meer.
Vreemd dat de helpdesk van Ziggo niet op de hoogte was van de problemen met de Pace boxen en
de oplossing.
 
Terug
Bovenaan