• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

On Demand werkt niet meer, foutmelding 2 verbindingstest


Bossie1962

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2018
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Sinds enkele dagen werkt on demand niet meer op onze Pace mediabox.
Al een aantal keren opnieuw geïnstalleerd en firmware gereset, maar niets helpt.
Vreemde is dat als ik onze andere mediabox, een cisco 8685, aansluit deze wel werkt.
Het beeld op de Pace mediabox is wel perfect.
Wie kan helpen?
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
18.754
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als op dezelfde aansluiting On Demand via de Cisco wel werkt en via de Pace niet ligt het in ieder geval niet aan de aansluiting
Veel kans dat de Pace defect is.

Neem contact op met de Ziggo via:
- helpdesk Contactformulier
- helpdesk via Ziggo telefoonaansluiting tel.: 1200 (gratis) 8:00 tot 22:00 uur
- helpdesk op telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) 8:00 tot 22:00 uur
- een PM (Personal Message) naar Ziggo - webcare op dit forum
- het officiële Ziggo community
- Ziggo op Twitter.
- Ziggo op Facebook
 
Topicstarter
Topicstarter
B

Bossie1962

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2018
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Thanks.
Ik heb inmiddels contact gehad met Ziggo. Er wordt een nieuwe box opgestuurd.
Hoop dat daarmee het probleem is opgelost
 

Lpeter89

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2018
Berichten
4
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Ik heb 2 Pace mediaboxen. Sinds vanmiddag 17 mei werkt On Demand niet meer op beide boxen.
Testkaal 997 geeft foutcode 2.
Wel perfect beeld op alle kanalen.
 

Lpeter89

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2018
Berichten
4
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Vervelend dat On Demand niet meer werkt :(
Heb je beide Boxen al even gereset middels deze stappen: http://bit.ly/ResetOntvanger?

Anders ontvang ik graag een privébericht met je postcode en huisnummer, dan kijken we verder naar de oorzaak en oplossing!

Groeten, Leroy van Ziggo
Ik heb al 2x een monteur gehad maar die kon niet ontdekken wat de oorzaak was.
Sinds 2 weken werkt On Demand voor een paar dagen en dan weer niet.
Sinds gisteren 17 mei geen On Demand en foutcode 2 op kanaal 997.
Vanavond komt er weer een monteur kijken.
De vorige monteur had een Horizon box (om te testen) bij zich en die deed het wel bij mij!!
 

Lpeter89

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2018
Berichten
4
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Duidelijk, maar wel vreemd @Lpeter89
Top dat er vanavond een monteur langskomt! Houd ons op de hoogte!

Groeten, Leroy
De monteur is net weg en die wist te vertellen dat sinds vorige week maandag problemen zijn
met Pace mediaboxen.
De tijdelijke oplossing vanaf vandaag is het terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw installeren.
Belangrijk is dat Energieverbruik in Standby op 'hoog' blijft staan.
Tot gisteren werkte dit bij mij niet maar vanaf vandaag wel.
Beide Pace boxen hebben nu weer On Demand en kanaal 997 geeft geen foutcode meer.
Vreemd dat de helpdesk van Ziggo niet op de hoogte was van de problemen met de Pace boxen en
de oplossing.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
936
Bedankt voor je update en fijn dat het weer goed werkt!

Groet,

Mirsad van Ziggo