• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuw Modem. Kan ik deze aan mij voorbij laten gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

william2

Onlangs kreeg ik een mailtje van Ziggo dat ik een nieuwe modem zou krijgen, om de toekomstige nieuwe snelheden aan te kunnen.

Nu is het zo dat ik niet om een nieuwe modem heb gevraagd. En ik heb een Alles in 1 Plus abbo dus 20 Mbit/s. Ik ben hier zeer tevreden over. Ook over het modem ben ik zeer te spreken en zit dus niet te wachten op een nieuw modem.

Kan ik de nieuwe modem aan mij voorbij laten gaan?.
 
Omdat ik overga naar Alles-in-1 krijg ik ook een nieuw modem ivm telefonie. Nu heb ik dat oude Motorola modem nog van Nutsbedrijven Maastricht, maar nu kreeg ik bericht dat ik die zou moeten inleveren. Alleen is bij de overgang ooit toegezegd dat het modem eigendom is geworden (weet alleen niet meer of dat bij de overgang Nutsbedrijven - @Home of @Home - Ziggo is geweest). Ik ga dus echt niet betalen om dat modem terug te sturen.
 
^^Eigenlijk gaat het daar ook niet om, als het modem van mij is ga ik het niet terugsturen. En trouwens nee geen antwoordnummer.

Ow ik heb het al gevonden, in de brief over de overgang naar @Home staat: Het internetmodem dat bij uw huidige abonnement hoort, wordt gratis uw eigendom. Bovendien krijgt u een jaar garantie op uw modem (ingaande 1 april 2006)
 
Het modem is in bruikleen. De motorola heb ik vrij snel teruggestuurd. De Arris stuur ik pas terug nadat de Ubee compleet goed bevonden is.
 
^^Eigenlijk gaat het daar ook niet om, als het modem van mij is ga ik het niet terugsturen. En trouwens nee geen antwoordnummer.

Ow ik heb het al gevonden, in de brief over de overgang naar @Home staat: Het internetmodem dat bij uw huidige abonnement hoort, wordt gratis uw eigendom. Bovendien krijgt u een jaar garantie op uw modem (ingaande 1 april 2006)

Wees er gelukkig mee

het is onbruikbaar, omdat het macadres niet meer in de systemen komt.
het is een waardeloos item, omdat je het niet meer kan gebruiken

waarom moet er altijd zo moeilijk gedaan worden over dit soort dingen ?
Je krijgt een vervangend modem, en een sticker om op de doos te plakken en terug te sturen.

Doe je dat niet, gooi je het lekker in de kast, en maak je een lange neus naar Ziggo - jouw keuze !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan