Ook problemen met Interactieve TV van Ziggo? Meld je klacht bij TROS Radar en Ziggo
Geachte lezer,
Aangezien de problemen rondom Interactieve TV blijven optreden en Ziggo niets van zich laat horen leek het mij een zinvolle stap om met een grote groep mensen aan de bel te trekken bij Ziggo en TROS Radar.
Onderstaand vind je een voorbeeld van een brief welke je aan zowel Ziggo (via het online contactformulier) als aan TROS Radar ([email protected]) kunt sturen, zodat er een goed beeld ontstaat van de grootte van het probleem met Interactieve Televisie van Ziggo.
Update 11-10-2009:
Je kunt ook via onderstaande link rechtstreeks je klacht melden bij TROS Radar:
https://www.trosradar.nl/index.php?id=446
====================
Geachte heer/mevrouw,
of
Geachte redactie van TROS Radar,
Via deze weg wil ik U laten weten dat ik veelvuldig te maken heb met het niet functioneren van Interactieve Televisie van Ziggo.
Al sinds de aanschaf van de dienst op xx-xx-xxxx heb ik te maken met onderstaande problemen:
- Niet kunnen afspelen van programma's van Net Gemist
- Niet kunnen bestellen en afspelen van films uit de TV Theek
- Melding 'Netwerkfout' bij het opstarten van Interactieve TV
- Herhaaldelijk moeten resetten naar fabrieksinstellingen van de ontvanger op advies van de helpdesk, om weer toegang te kunnen verkrijgen tot de Interactieve Portal
- Regelmatig de Cisco ontvanger van de netspanning halen, om het apparaat weer te laten functioneren na een vastloper.
- Zeer regelmatig vastlopen van de Cisco 8455 ontvanger, ook bij het in standby staan van het apparaat.
Aangezien ik sterk van mening ben dat ik niet de enige persoon ben met bovenstaande klachten, kijk alleen al naar de vele meldingen op het Ziggo gebruikers forum Ziggo gebruikers: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=123, stuur ik u deze brief om zodoende meer duidelijkheid te verkrijgen over de problemen en de termijn waarin ik kan verwachten dat de problemen door Ziggo opgelost gaan worden.
Met vriendelijke groeten,
<Je Naam>
<Straat + Huisnummer>
<Postcode + Woonplaats>
<TelefoonNummer>
====================
Ik hoop dat we op korte termijn een grote groep kunnen bereiken en meer duidelijkheid kunnen verkrijgen van Ziggo over de termijn waarin de problemen opgelost kunnen gaan worden.
Met vriendelijke groet,
Koen
Geachte lezer,
Aangezien de problemen rondom Interactieve TV blijven optreden en Ziggo niets van zich laat horen leek het mij een zinvolle stap om met een grote groep mensen aan de bel te trekken bij Ziggo en TROS Radar.
Onderstaand vind je een voorbeeld van een brief welke je aan zowel Ziggo (via het online contactformulier) als aan TROS Radar ([email protected]) kunt sturen, zodat er een goed beeld ontstaat van de grootte van het probleem met Interactieve Televisie van Ziggo.
Update 11-10-2009:
Je kunt ook via onderstaande link rechtstreeks je klacht melden bij TROS Radar:
https://www.trosradar.nl/index.php?id=446
====================
Geachte heer/mevrouw,
of
Geachte redactie van TROS Radar,
Via deze weg wil ik U laten weten dat ik veelvuldig te maken heb met het niet functioneren van Interactieve Televisie van Ziggo.
Al sinds de aanschaf van de dienst op xx-xx-xxxx heb ik te maken met onderstaande problemen:
- Niet kunnen afspelen van programma's van Net Gemist
- Niet kunnen bestellen en afspelen van films uit de TV Theek
- Melding 'Netwerkfout' bij het opstarten van Interactieve TV
- Herhaaldelijk moeten resetten naar fabrieksinstellingen van de ontvanger op advies van de helpdesk, om weer toegang te kunnen verkrijgen tot de Interactieve Portal
- Regelmatig de Cisco ontvanger van de netspanning halen, om het apparaat weer te laten functioneren na een vastloper.
- Zeer regelmatig vastlopen van de Cisco 8455 ontvanger, ook bij het in standby staan van het apparaat.
Aangezien ik sterk van mening ben dat ik niet de enige persoon ben met bovenstaande klachten, kijk alleen al naar de vele meldingen op het Ziggo gebruikers forum Ziggo gebruikers: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=123, stuur ik u deze brief om zodoende meer duidelijkheid te verkrijgen over de problemen en de termijn waarin ik kan verwachten dat de problemen door Ziggo opgelost gaan worden.
Met vriendelijke groeten,
<Je Naam>
<Straat + Huisnummer>
<Postcode + Woonplaats>
<TelefoonNummer>
====================
Ik hoop dat we op korte termijn een grote groep kunnen bereiken en meer duidelijkheid kunnen verkrijgen van Ziggo over de termijn waarin de problemen opgelost kunnen gaan worden.
Met vriendelijke groet,
Koen
Laatst bewerkt door een moderator: