• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

"Geen Signaal" komt regelmatig terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er ook dagelijks last van. heel irritant. het menu is plots heel donker en 1 minuut later krijg ik de melding 'geen signaal'. Heel irritant allemaal. Hij doet het trouwens pas sinds de laatste update! Het wordt tijd dat Ziggo is met een serieuze update gaat komen!!!!!!!!
 
Cisco/iTV (in Breda; ex-Casema) draait sinds de afgelopen 2-3 weken verrassend genoeg als een zonnetje (nl. voorheen constant status iTV "Bezig" i.p.v. "Geactiveerd" en steevast bij aanzetten E19 foutmelding). En ook ik heb laatste update/software; dus dat kan het dan toch niet zijn lijkt mij?

Wellicht ten overvloede: "terug naar fabrieksinstellingen" en "her-installatie iTV" (incl. modem firmware-update) toch nog eens proberen??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Cisco/iTV (in Breda; ex-Casema) draait sinds de afgelopen 2-3 weken verrassend genoeg als een zonnetje (nl. voorheen constant status iTV "Bezig" i.p.v. "Geactiveerd" en steevast bij aanzetten E19 foutmelding). En ook ik heb laatste update/software; dus dat kan het dan toch niet zijn lijkt mij?

Wellicht ten overvloede: "terug naar fabrieksinstellingen" en "her-installatie iTV" (incl. modem firmware-update) toch nog eens proberen??

Volgens mij is het probleem door Ziggo opgelost. Zie:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=19126&page=10

Ik heb in ieder geval geen vastlopers meer zonder iets te hebben gedaan.:applause:
 
Ik heb er al een tijd geen last meer van dus het zal wel verholpen zijn, gelukkig.
 
nou nee hoor vanmorge toen ik tv wou kijken stond weer de melding geen signaal en weer resetten !
 
nou nee hoor vanmorge toen ik tv wou kijken stond weer de melding geen signaal en weer resetten !

Ook bij mij komt het minimaal eenmaal per week nog voor. Afgelopen vrijdag hielp resetten in de ochtend ook niet. Na 5 keer de stroom eraf te hebben gehad deed hij het nog steeds niet. In de middag deed het aparaat het weer wel.... Wie het weet mag het zeggen!
 
Twee keer op een avond. Heerlijk:censored:. Ik wil mijn geld terug.
 
Nu al drie keer op een avond. Dit wordt echt te gek.
 
Heb een week geen last maar vanavond al weer twee keer. echt heel irritant. ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij ziggo. Begint me zwaar te irriteren!!!!!!!!!!!!!!!!
SAMSUNG-S8000/S8000POIG1 SHP/VPP/R5 Jasmine/1.0 Nextreaming SMM-MMS/1.2.0 profile/MIDP-2.1 configuration/CLDC-1.1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan