• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitvallen Ubee modem

Status
Niet open voor verdere reacties.
problem met ubee opgelost door monteur.....problem was dat modem een te sterk signal heeft ontvangen wat het niet aan kan.....dus een demper erop, signal werd zo 8db zwakker en loopt nu prima!! neem aan dat dit bij veel andere mensen ook een problem is, signalsterkte kan men meten met spec appartur....
 
problem met ubee opgelost door monteur.....problem was dat modem een te sterk signal heeft ontvangen wat het niet aan kan.....dus een demper erop, signal werd zo 8db zwakker en loopt nu prima!! neem aan dat dit bij veel andere mensen ook een problem is, signalsterkte kan men meten met spec appartur....

Het Ubee modem krijgt door het plaatsen van het filter inderdaad 4 download kanalen (i.p.v. 1 zonder het filter), en is voor 'normaal' http verkeer een oplossing, maar het downloaden vanaf nieuwsgroepen (usenet) blijft een enorm probleem. Daar is een ander modem of een firmware-update voor nodig. We wachten al heel lang op Ziggo om met een oplossing te komen, je leest in andere topics dat het geduld met Ziggo begint op te raken, en eerlijk gezegd : bij mij is het geduld ook bijna op. Laat Ziggo s.v.p. eindelijk eens met een firmware-update voor het Ubee modem komen, zodat heel veel klagende klanten eindelijk ook eens tevreden kunnen zijn.
 
UBEE modem

Ik heb ook een nieuw ubee modem gekregen van ziggo en nu valt ook bij mij de verbinding steeds uit.ik dacht eerst dat het aan mijn payserver xsnews lag maar dat is niet zo...ik ga maar weer eens bellen.
o ja mijn locatie is Maastricht.
 
Ik heb ook een nieuw ubee modem gekregen van ziggo en nu valt ook bij mij de verbinding steeds uit.ik dacht eerst dat het aan mijn payserver xsnews lag maar dat is niet zo...ik ga maar weer eens bellen.
o ja mijn locatie is Maastricht.

Bekend probleem. Hier ook het geval alleen slechte verbinding. 8 mbit download terwijl ik met mijn oude modem 47 mbit heb. Heb fijn de oude modem weer aangesloten. en dit aan de HD doorgegeven. Maar men laat niks van zich horen..
 
Heb net bericht van ZIGGO gehad...probleem met UBEE modem is bekend en wordt in week 45 opgelost...ja ja ben benieuwd.
 
Heb net bericht van ZIGGO gehad...probleem met UBEE modem is bekend en wordt in week 45 opgelost...ja ja ben benieuwd.

Dat zou dus deze week moeten zijn.....ja ja, ben net zo benieuwd als jij. Ik merk dat er niet al te veel vertrouwen en geloof in deze belofte van Ziggo is. Ik hoop daarom ook echt van harte dat een dezer dagen het Ubee modem gaat werken zoals het behoort te doen, zodat het vertrouwen in Ziggo weer enigszins kan gaan groeien.
 
ook hier mijn ubee gaat gek doen ,nu duurt deze pagina openen zelfs 3 minuten , liep eerst goed ,maar nu is het echt bagger hoor
 
Heb net bericht van ZIGGO gehad...probleem met UBEE modem is bekend en wordt in week 45 opgelost...ja ja ben benieuwd.

Dat zou dus deze week moeten zijn.....ja ja, ben net zo benieuwd als jij. Ik merk dat er niet al te veel vertrouwen en geloof in deze belofte van Ziggo is.

Dat is toch juist mooi nieuws? Eerst wordt er geklaagd dat Ziggo niets laat horen en de problemen negeert, als er dan een mailtje wordt gestuurd waarin wordt aangekondigd dat het probleem bekend is en zelfs dat het deze week wordt opgelost dan is het weer niet goed.

Ik wil niet zeggen dat Ziggo uitblinkt door een perfect werkende communicatie met de abonnees, maar met bovenstaande achterdocht kan je het nooit goed doen.

Laten we wachten tot het eind van de week, het is ten slotte pas maandag. Als zondag blijkt dat er niets is opgelost dan ben ik de eerste die zal zeggen dat jullie 'ja, ja' terecht is. :thumb up:
 
Dat is toch juist mooi nieuws? Eerst wordt er geklaagd dat Ziggo niets laat horen en de problemen negeert, als er dan een mailtje wordt gestuurd waarin wordt aangekondigd dat het probleem bekend is en zelfs dat het deze week wordt opgelost dan is het weer niet goed.

Ik wil niet zeggen dat Ziggo uitblinkt door een perfect werkende communicatie met de abonnees, maar met bovenstaande achterdocht kan je het nooit goed doen.

Laten we wachten tot het eind van de week, het is ten slotte pas maandag. Als zondag blijkt dat er niets is opgelost dan ben ik de eerste die zal zeggen dat jullie 'ja, ja' terecht is. :thumb up:

Ruim twee weken geleden heb ik hetzelfde geschreven, nl. ik wacht tot 1 november, helaas moet ik mijn gelijk halen nu (nee, ik heet geen Louis van Gaal). Wederom accepteert iedereen weer heel makkelijk uitstel. Tot 8 november dan maar weer...........
 
maandagmorgen 2 nov een film gedownload met payserver xsnews...modem liep als een trein...film binnen in 25 minuten...sávonds om 20.00 uur nog eens geprobeerd...niks...douwnloadtijd 23 uur...speedtest op div sites geprobeerd download snelheid 1kb/sec..pc maar uit gezet...volgens mij knijpen ze de snelheid...ik wacht af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan