• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat er heel veel mensen met internetproblemen zijn die niet allemaal posten hier, omdat ze simpelweg geen verbinding hebben. Ik vind het overigens ronduit belachelijk dat je 10 cent/min. moet betalen voor de problemen die Ziggo zelf veroorzaakt... of ligt dat aan mij?
 
Ik denk dat er heel veel mensen met internetproblemen zijn die niet allemaal posten hier, omdat ze simpelweg geen verbinding hebben. Ik vind het overigens ronduit belachelijk dat je 10 cent/min. moet betalen voor de problemen die ziggo zelf veroorzaakt... of ligt dat aan mij?
Je hebt een punt.
 
Ik denk dat er heel veel mensen met internetproblemen zijn die niet allemaal posten hier, omdat ze simpelweg geen verbinding hebben. Ik vind het overigens ronduit belachelijk dat je 10 cent/min. moet betalen voor de problemen die ziggo zelf veroorzaakt... of ligt dat aan mij?

De andere kant gaat ook op. Heel veel mensen zonder problemen zul je hier ook niet tegen komen omdat ze niet van het bestaan van dit forum weten of geen reden tot klagen hebben....
 
Is ook weer zo, zoals je ziet ben ik vanaf 2004 hier ingeschreven, tot op heden was ik tevreden en werkte alles naar wens. Welkom in 2009, de problemen die ik vroeger meegemaakt heb door onkunde wil ik niet wéér meemaken, maar het gaat heel hard die kant op. Ik heb nog een mooi liedje in mijn muziekmap staan. En in omloop, luister maar. klik hier
 
Afgelopen woensdag nieuwe kabelmodem ontvangen om de hogere snelheid van A-i-1 Extra te kunnen halen.
Aangesloten en probleemloos geactiveerd. En daarna....
slecht 1 downloadstream dus snelheid ongeveer 20-21Mb/s, upload ruim 4.5 Mb/s dus dat was wel in orde. En telefonie? niks, nakkes, nada, noppes.
2 keer HD gesproken die het wel even van afstand zouden regelen, nou mooi niet dus een case voor de TD aangemaakt die me zouden terugbellen. Die dag en donderdag niets gehoord, dus vrijdag zelf maar een gebeld. Weer ging die HD iets proberen (zinloos maar vooruit, je probeert het maar) en daarna de melding dat mijn case nog open stond en niet in behandeling was genomen:no:.
Nog gevraagd of die persoon mij dan met de HD kon doorverbinden want een jaar of 2 geleden kon dat ook toen ik al 7-8 dagen zonder telefoon zat en toen was het in 10-15 minuten opgelost.
Nee nee, dat kan niet u moet geduld hebben.
Prusters zijn het: i.p.v. verhoogde upload en download snelheden aleen maar een hogere upload snelheid en als extra'tje fijn je telefonie dagen lang weg! En ik moet nog maar afwachten wanneer de dames en heren van Ziggo genegen zijn mijn probleem in behandeling te nemen en op te lossen.
Ik ga sowieso de minuten die ik mobiel aan de lijn heb gehangen en de dagen dat ik geen volledige funtionaliteit heb gehad declareren.
Jammer dat er geen goed alternatief is met dezelfde snelheden en digitale TV anders gooide ik Ziggo vandaag er nog uit.
 
Afgelopen woensdag nieuwe kabelmodem ontvangen om de hogere snelheid van A-i-1 Extra te kunnen halen.
Aangesloten en probleemloos geactiveerd. En daarna....
slecht 1 downloadstream dus snelheid ongeveer 20-21Mb/s, upload ruim 4.5 Mb/s dus dat was wel in orde. En telefonie? niks, nakkes, nada, noppes.
2 keer HD gesproken die het wel even van afstand zouden regelen, nou mooi niet dus een case voor de TD aangemaakt die me zouden terugbellen. Die dag en donderdag niets gehoord, dus vrijdag zelf maar een gebeld. Weer ging die HD iets proberen (zinloos maar vooruit, je probeert het maar) en daarna de melding dat mijn case nog open stond en niet in behandeling was genomen:no:.
Nog gevraagd of die persoon mij dan met de HD kon doorverbinden want een jaar of 2 geleden kon dat ook toen ik al 7-8 dagen zonder telefoon zat en toen was het in 10-15 minuten opgelost.
Nee nee, dat kan niet u moet geduld hebben.
Prusters zijn het: i.p.v. verhoogde upload en download snelheden aleen maar een hogere upload snelheid en als extra'tje fijn je telefonie dagen lang weg! En ik moet nog maar afwachten wanneer de dames en heren van Ziggo genegen zijn mijn probleem in behandeling te nemen en op te lossen.
Ik ga sowieso de minuten die ik mobiel aan de lijn heb gehangen en de dagen dat ik geen volledige funtionaliteit heb gehad declareren.
Jammer dat er geen goed alternatief is met dezelfde snelheden en digitale TV anders gooide ik Ziggo vandaag er nog uit.


Kijk dit is nu sprekend mijn verhaal, alleen nu is vandaag mijn internet ook weg!!Dus nu hebben we helemaal niks meer en natuurlijk op zondag, pfffffffff.
Je word er zo moe van, zelfs het oude modem wilt niet meer, dus......

ben nu echt boos..........wordt vervolgd...............................

grtz........
 
Hoe kan jij nou een bericht plaatsen, terwijl je geen internet hebt.

Graag nader verklaren? :roll:
 
Hoe kan jij nou een bericht plaatsen, terwijl je geen internet hebt.

Graag nader verklaren? :roll:
Lijkt me niet dat een nadere verklaring nodig is. Iemand kan toch over een andere netwerkverbinding elders of via mobiel beschikken?
 
De andere kant gaat ook op. Heel veel mensen zonder problemen zul je hier ook niet tegen komen omdat ze niet van het bestaan van dit forum weten of geen reden tot klagen hebben....

Laat ik dan maar even melden dat de nieuwe modem hier al weer een paar dagen draait. Binnen een half uur de boel aangesloten en geregistreerd. De eerste dag herstarte de modem zich zelf 2 keer tijdens 't internetten. Verder geen enkel probleem mogen ondervinden. De snelheid hangt hier keurig rond de 49 mb down en 4,7 mb up. Alleen jammer dat 't modem pas op 19 augustus kwam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan