Topicstarter
Topicstarter
marloeselbrink
smtp server van Ziggo
Inmiddels contact met de Klantenservice die willen het niet oplossen, omdat het niet om een ziggo mailaccount gaat.
Zowel smtp.ziggo.nl als smtp.casema.nl gebruikt, maar werken niet.
Ook hostingdiscounter klantenservice geprobeerd, maar dat wordt 'van kastje naar de muur' verhaal: ze sturen met naar Ziggo en kunnen me niet verder helpen.
Er staat nu smtp ziggo (offline). Bij geavanceerd staat aangevinkt: standaardpoort (25, 465, 587)
Iemand nog een idee wat ik kan veranderen? (graag in taal voor dummies
Inmiddels contact met de Klantenservice die willen het niet oplossen, omdat het niet om een ziggo mailaccount gaat.
Zowel smtp.ziggo.nl als smtp.casema.nl gebruikt, maar werken niet.
Ook hostingdiscounter klantenservice geprobeerd, maar dat wordt 'van kastje naar de muur' verhaal: ze sturen met naar Ziggo en kunnen me niet verder helpen.
Er staat nu smtp ziggo (offline). Bij geavanceerd staat aangevinkt: standaardpoort (25, 465, 587)
Iemand nog een idee wat ik kan veranderen? (graag in taal voor dummies