• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Weer geen telefonie, vrouw zwanger, geen bereik mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds de laatste week oud jaar geen telefoon, nog geen contact gehad met monteurs van Ziggo.. Morgen ga ik bij de KPN een abonnement aanvragen...

Of, deze middag moet er een wondertje gebeuren.. :roll:
 
Wat dacht je van een prepaid sim van een andere telecom aanbieder die wel een goed bereik heeft in jou omgeving. Kun je in ieder geval bellen en gebeld worden.
Indien je mobiel simlock vrij is kun je die zo gebruiken.

dit heeft geen zin ik woon ook in de buurt er zijn gewoon plekken waar je bijna geen berijk hebt (bijvoorbeeld okkenbroek en lettele) en kpn heeft altijd nog het beste berijk of anderen die over het netwerk van kpn gaan. wat wel wil helpen is buiten gaan staan en rondlopen tot je wel goed berijk hebt.
 
dit heeft geen zin ik woon ook in de buurt er zijn gewoon plekken waar je bijna geen berijk hebt (bijvoorbeeld okkenbroek en lettele) en kpn heeft altijd nog het beste berijk of anderen die over het netwerk van kpn gaan. wat wel wil helpen is buiten gaan staan en rondlopen tot je wel goed berijk hebt.
Gelukkig, toch nog iemand die mijn reactie heeft gelezen.:pompom:terwijl ik de eerste was.
Denk je mee en niemand die hierop in wil gaan, :no:
Laat het meedenken voortaan wel aan anderen over :sleep:
 
Sinds de laatste week oud jaar geen telefoon, nog geen contact gehad met monteurs van Ziggo.. Morgen ga ik bij de KPN een abonnement aanvragen...

Of, deze middag moet er een wondertje gebeuren.. :roll:

Groot gelijk! Maar letop, juridisch moet je Ziggo eerst aanschrijven en in gebreke stellen en een redelijk termijin (twee weken) geven om het probleem te verhelpen. Mocht Ziggo niet reageren kan je na twee weken per direct de overéénkomst ontbinden, anders zit je straks met twee abonnementen. Het is zelfs zo dat de schade die je ondervind verhaald kan worden op Ziggo.
 
Groot gelijk! Maar letop, juridisch moet je Ziggo eerst aanschrijven en in gebreke stellen en een redelijk termijin (twee weken) geven om het probleem te verhelpen. Mocht Ziggo niet reageren kan je na twee weken per direct de overéénkomst ontbinden, anders zit je straks met twee abonnementen. Het is zelfs zo dat de schade die je ondervind verhaald kan worden op Ziggo.

Inmiddels wat moedeloos geworden door Ziggo. Ik mag maandelijks opzeggen.. Dat ga ik dus ook doen.. Geen lange trajecten meer.. Gewoon een punt erachter zetten Morgen neem ik een nieuw abonnement bij de KPN.
 
Groot gelijk! Maar letop, juridisch moet je Ziggo eerst aanschrijven en in gebreke stellen en een redelijk termijin (twee weken) geven om het probleem te verhelpen. Mocht Ziggo niet reageren kan je na twee weken per direct de overéénkomst ontbinden, anders zit je straks met twee abonnementen. Het is zelfs zo dat de schade die je ondervind verhaald kan worden op Ziggo.

In ieder geval dank voor de tip!!
 
Gelukkig, toch nog iemand die mijn reactie heeft gelezen.:pompom:terwijl ik de eerste was.
Denk je mee en niemand die hierop in wil gaan, :no:
Laat het meedenken voortaan wel aan anderen over :sleep:

het is toch van de zotte dat ik een prepaycard moet kopen?? Vind he t goed dat je meedenkt maar dit is geen oplossing. Ik wil gewoon vaste telefonie. Morgen een abonnement regelen bij KPN...
 
het is toch van de zotte dat ik een prepaycard moet kopen?? Vind he t goed dat je meedenkt maar dit is geen oplossing. Ik wil gewoon vaste telefonie. Morgen een abonnement regelen bij KPN...
Je gaf aan met je handen in het haar te zitten en een vrouw die op springen staat. Een prepaid was zo geregeld, Ziggo en KPN niet. Succes met de aanstaande bevalling.
Denk overigens niet dat het gras bij KPN groener is, daar gaat ook het nodige mis.
 
Helaas hebben wij ook slecht ontvangst met ons mobiel. Maar dat is een KPN probleem.
Grappig en dan wil je de rest van je diensten daar ook onderbrengen? Tja, zoals Copymaster al zegt, het gras bij de buren is niet altijd groener. Maar goed, dat mag ik niet zeggen ;)

Sterkte met de bevalling... en uh, als de nood het hoogst is, is de zwangerschap toch belangrijker en haal je toch gewoon een prepaidkaartje? Dien je de kosten in bij de KPN, want zij zijn jouw mobiele telefoon provider ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan