• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voor Ex-@Home gebruikers... Misschien een handige tip...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt volledig gelijk, een collega van mijn werk heeft zich in mei al aangemeld voor alles in 1.

Snel internet heeft ie wel maar decoder...

Heel vreemd:no:

Das toevallig, ik heb het ook in Mei besteld, wel een decoder, nog steeds geen snel internet. Wil je collega misschien ruilen ? :mrgreen:
 
Das toevallig, ik heb het ook in Mei besteld, wel een decoder, nog steeds geen snel internet. Wil je collega misschien ruilen ? :mrgreen:

Hedde ge je modem al eens uitgetrokken en weer ingestoken?
Bij mij werkte dit :-)

Anders ff bellen met de helpdesk ;-)
 
Hedde ge je modem al eens uitgetrokken en weer ingestoken?
Bij mij werkte dit :-)

Anders ff bellen met de helpdesk ;-)

Bij mij niet. Nadat ik het modem 2 x "gereset" had verloor ik ong 2 x 2 Mb/sec aan (download)snelheid, heb nu 7 a 8 Mb (download) maar betaal wel voor 12. Dus dat ga ik niet nog eens doen.... En die helpdesk ga ik niet bellen :sad: Althans nu niet, nu dus de (@home) 'wat minder' intensief... Ach ja, het zal uiteindelijk wel goed komen, denk ik :wink:

Gert.
 
Hedde ge je modem al eens uitgetrokken en weer ingestoken?
Bij mij werkte dit :-)

Anders ff bellen met de helpdesk ;-)

Mijn modem is ondertussen versleten van het resetten :lol:
De helpdesk ga ik verder niet op in ......
 
Ben nog even bezig geweest met ziggo thuishulp, via de chat.

Wanneer ik het pakket kon ontvangen.

Werd tussen nu en 2 weken bij afgeleverd.
(ik ben benieuwd :roll:)

Je raad al, na 2 weken wachten nog steeds niks binnen.

Eerst opnieuw een chat sessie gehad.
Ze komen erachter dat de bestelling is blijven hangen.
(snap niet dat het de vorige keer naar voren is gekomen, heb dus voor niks 2 weken zitten wachten)
Ze raden mij aan, om ziggo klantenservice te bellen.

Dit gedaan, en na 5 minuten een medewerker aan de telefoon.
Deze medewerker, bevestigde ook dat de order is blijven hangen.
Ze zou dit doorsturen naar een ander afdeling.
En ze hoopt, dat dit binnen een week is opgelost.

We zullen zien. :P
 
Ik heb vanavond Ziggo eens aan de spreekwoordelijke mauw getrokken om eens te weten te komen of mijn losse pakketten echt hetzelfde waren bij Alles-In-1 Extra buiten het internet want met de aangekondigde 20mbp/s moest ik wel eens even goed uitzoeken hoe dat zat. Enfin, volgens meneer was het precies hetzelfde maar 11,15 goedkoper, wat ik allang uitgerekend had om de rekeninghouder te overtuigen. ;) Morgen ga ik 'm dus omzetten en die gratis decoder is welkom want de huidige is sterk aan vervanging toe. Ben benieuwd hoe lang t duurt voordat dat ding hier staat. :)
 
Ik heb vanavond Ziggo eens aan de spreekwoordelijke mauw getrokken om eens te weten te komen of mijn losse pakketten echt hetzelfde waren bij Alles-In-1 Extra buiten het internet want met de aangekondigde 20mbp/s moest ik wel eens even goed uitzoeken hoe dat zat. Enfin, volgens meneer was het precies hetzelfde maar 11,15 goedkoper, wat ik allang uitgerekend had om de rekeninghouder te overtuigen. ;) Morgen ga ik 'm dus omzetten en die gratis decoder is welkom want de huidige is sterk aan vervanging toe. Ben benieuwd hoe lang t duurt voordat dat ding hier staat. :)

Ik kreeg de decoder in week 3 geloof ik :-)
 
Vandaag mijn pakket binnen gehad, Humax ir fox c, en nieuwe smardcard.
( heb alles ( @home) omgezet naar een alles in 1, plus. )
Ik had dus al zelf een Samsung HD decoder, en dan vraag je jezelf toch af waarom ze die humax dan sturen, ik heb er dus geen donder aan .
 
Ik had dus al zelf een Samsung HD decoder, en dan vraag je jezelf toch af waarom ze die humax dan sturen, ik heb er dus geen donder aan .

Ach, hij is gratis je kunt hem kado doen aan iemand, op de slaapkamer gebruiken of aan mij sturen :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan