• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voor Ex-@Home gebruikers... Misschien een handige tip...

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hopen dat ik de humax krijg. Zijn er trouwens goede ervaringen hier met de nieuwere zwarte samsung??[/quote]


De Samsung werkt goed als je maar niet te veel zapt, dan slaat die op zwart, dan de stekker eruit trekken en de Samsung reset zich weer zodat je weer gewoon kunt kijken.

Hiervoor hoef je de helpdesk dus niet te bellen.
 
VOOR ALLE DUIDELIJKHEID


VOORBEELD


Oude situatie:

Bijdrage kabel 15,90
Internet Z2 29,95
Telefonie Z1 9,95
Digitaal extra 9,95
------------------
subtotaal 65,75
combikorting 5,00 -
------------------
TOTAAL 60,75

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Nieuwe situatie

Alles in 1 plus 49,95 ---> HIER IN ZIT DE 15,90 IN VERWERKT !!!
Digitaal Extra 9,95
--------------------
TOTAAL 59,90


VOORDEEL 1 ---> 0,85
VOORDEEL 2 ---> hogere internet snelheid (dubbel)
VOORDEEL 3 ---> onderling bellen naar Ziggo telefoon abonnees GRATIS
VOORDEEL 4 ---> 5 verrassingszenders **

** die zitten al in Digitaal Extra , dus niet direct een voordeel

Daar ben ik weer te zeuren maarre in de brief van Ziggo stond dit internetadres https://www.ziggo.nl/producten/alle...dm&ns_source=brief&ns_linkname=plus7&ns_fee=1

en dan wordt het rekenvoorbeeld toch weer anders....Toch?
 
Wat wordt er anders dan?

Niets, rekenvoorbeeld van John klopt.

Voor mensen die veel gebruik maken van webspace. Deze is bij alles in 1 ook veel groter (dat is een vijfde voordeel)

Overigens zijn de alles in 1 paketten ook te verkrijgen via diverse shops inmiddels. Iemand ervaring mee? Kun je dit ook als bestaande klant via een shop regelen? En heb je dan wel keus uit de decoder?
 
Niets, rekenvoorbeeld van John klopt.

Voor mensen die veel gebruik maken van webspace. Deze is bij alles in 1 ook veel groter (dat is een vijfde voordeel)

Overigens zijn de alles in 1 paketten ook te verkrijgen via diverse shops inmiddels. Iemand ervaring mee? Kun je dit ook als bestaande klant via een shop regelen? En heb je dan wel keus uit de decoder?

Daar had ik ook al aan gedacht, en toevallig trof ik bij de herhalingslessen e.h.b.o. een werknemer van de plaatselijke Expert winkel.

Daar moet € 99 betalen als je daar alles in 1 koopt, en dan is dat voor de ontvanger.

Geen idee dat het € 99 waard is om er zeker van te zijn dat je de Humax krijgt...
 
Handige tip ?
Sinds Juni heb ik een Ziggo Alles in 1 plusminus pakket.

Daarvoor zo`n 10 jaar tevreden Essent /@Home klant.

Na ruim 5 maanden bellen en mailen met Ziggo:

Snelheid nog steeds 4000/1000 i.p.v 8000/1500 (de enige reden waarom ik het pakket in Mei besteld heb)
Ik bel niet gratis naar andere Ziggo gebruikers.
Geen verrassings zenders.
De digitale ontvanger heeft dagelijks kuren.
Mijn Ziggo werkt nog steeds maar half.
Facturen krijg ik niet meer, afschrijvingen ook niet.

De klantenservice is op elk tijdstip onbereikbaar. "te druk om u te woord te staan, excuses" etc etc. Bovendien blijkt het onmogelijk iets opgelost te krijgen. Alleen de Ziggo medewerkers hier hebben daadwerkelijk iets voor elkaar gekregen.
Ik krijg sterk de indruk dat de chaos bij Ziggo alleen maar steeds groter wordt. Nog steeds "verdwijnen" er gegevens.
De commercials van Ziggo kan ik alleen nog maar om lachen (of huilen, afhankelijk van mijn stemming):mrgreen::cry:

Berekeningen begin ik maar niet aan, het is mij wel duidelijk dat ik alleen maar aanzienlijk meer kwijt ben door alle telefoontjes. (inclusief mobiele kosten als mijn telefonie en/of internet weer niet werkte)
 
Daar had ik ook al aan gedacht, en toevallig trof ik bij de herhalingslessen e.h.b.o. een werknemer van de plaatselijke Expert winkel.

Daar moet € 99 betalen als je daar alles in 1 koopt, en dan is dat voor de ontvanger.

Geen idee dat het € 99 waard is om er zeker van te zijn dat je de Humax krijgt...

Voor zover ik weet worden de kosten van de standaard digitale decoder verrekend met de facturen zolang de aanbieding "gratis digitale decoder" geldig is.
 
Ze vergeten inderdaad de combikorting te vermelden van 5,- die je behoort te krijgen als je Televisie Z1, Telefonie Z1 en Internet Z2 hebt, maar verder is het dezelfde berekening.


:wink: Gisteravond een glaasje Sonnema te veel gehad :wink:
:mrgreen::-P


Nee zo bedoel ik het niet. Jij gaat in de oude situatie uit van telefonie € 9,95 en zij komen op € 4,95. Of is dat de combi korting??
 
Voor zover ik weet worden de kosten van de standaard digitale decoder verrekend met de facturen zolang de aanbieding "gratis digitale decoder" geldig is.

Ja tot 1 december maar alleen bij ziggo zelf en dus niet bij handelaren.
 
In de oude situatie was het zo:

Internet Z1 en Telefonie Z1 krijg je geen combikorting dus normaal 9,95
Internet Z2 en Telefonie Z1 krijg je combikorting van 5,-
Internet Z3 en Telefonie Z1 krijg je de volledige 9,95 als korting dus 100%


Precies!

Ik ga dus overstappen en ben € 0,85 goedkoper uit en krijgt sneller internet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan