• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gerucht: Nieuwe snelheden per 1 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijgen we in december dan ook de nieuwe modems, of komen die ergens in 2009?

Van wat ik begrepen heb zal dat gefaseerd gaan gebeuren, ik ken de planning daar niet van
 
Je moet altijd je router resetten, indien je de modem ook reset!
Bij een snelheidsverhoging hoef je niet de pc te herstarten.
Nou ik kreeg net een Email van Ziggo Date: Wed, 26 Nov 2008 03:58:18 +0100 Received: from outbound1.tripolis.com ([194.88.230.48])

Oh, ik mot dus dit doen> modum resetten, router resetten en de PC resetten??
 
Tot: Dat heeft te maken met de download snelheid. Er zijn nog (oude)modems die de snelheid niet geheel aankunnen. Deze zullen mogelijk eind januari begin februari vervangen gaan worden door de nieuwe modems, of eerder indien dit haalbaar is.
Daarna zal gefaseerd de rest van de modems vervangen gaan worden.
Dus eerst de Z3I en de Z3 klanten daarna.
Voorbeeld: Een aantal klanten zal een snelheid van 25 MB ipv. 30 MB halen.
Even een klein vraagje:

Hoezo staat erbij het Z3i abbonement:
Voordelen


  • down: tot 30 Mbit/s | up: 3 Mbit/s
De andere abbonement hebben er geen "tot" bij staan. Why? ;o
 
Tot: Dat heeft te maken met de download snelheid. Er zijn nog (oude)modems die de snelheid niet geheel aankunnen. Deze zullen mogelijk eind januari begin februari vervangen gaan worden door de nieuwe modems, of eerder indien dit haalbaar is.
Daarna zal gefaseerd de rest van de modems vervangen gaan worden.
Dus eerst de Z3I en de Z3 klanten daarna.
Voorbeeld: Een aantal klanten zal een snelheid van 25 MB ipv. 30 MB halen.

Mensen zeiken al dat ze 30/45min in de wacht staan. Gooi daar nu maar een uur bij. Leuk zo'n actie!
 
Tot: Dat heeft te maken met de download snelheid. Er zijn nog (oude)modems die de snelheid niet geheel aankunnen. Deze zullen mogelijk eind januari begin februari vervangen gaan worden door de nieuwe modems, of eerder indien dit haalbaar is.
Daarna zal gefaseerd de rest van de modems vervangen gaan worden.
Dus eerst de Z3I en de Z3 klanten daarna.
Voorbeeld: Een aantal klanten zal een snelheid van 25 MB ipv. 30 MB halen.

Staat er ook nog een alles-in-1 pakket op de planning boven de extra variant of gaan alleen de Z3I en Z3 over op ED3?

De snelheid is sinds het weekend ook in Schagen aangepast, goed werk! :applause:
 
Elk abonnement, waarbij de internetsnelheid verhoogt wordt tot boven de 30 MB, zal een nieuwe modem nodig hebben. Er staan geen extra abonnementen of varianten daarop in de planning.
Tenminste niet in de zeer nabije toekomst.
Maar zeg nooit, nooit.
Staat er ook nog een alles-in-1 pakket op de planning boven de extra variant of gaan alleen de Z3I en Z3 over op ED3?

De snelheid is sinds het weekend ook in Schagen aangepast, goed werk! :applause:
 
Elk abonnement, waarbij de internetsnelheid verhoogt wordt tot boven de 30 MB, zal een nieuwe modem nodig hebben. Er staan geen extra abonnementen of varianten daarop in de planning.
Tenminste niet in de zeer nabije toekomst.
Maar zeg nooit, nooit.

Ik ga gewoon komend weekend mijn schoen zetten, je weet maar nooit wat sinterklaas nog voor me in petto heeft :wink:
 
Je moet altijd je router resetten, indien je de modem ook reset!
Bij een snelheidsverhoging hoef je niet de pc te herstarten.

Tja weet ik ook wel maar volgens de regel van meneer ziggo email zie> PS: Heeft u draadloos internet? Wanneer u gebruik maakt van draadloos internet, dan heeft u een router aangesloten op uw modem. Om uw nieuwe snelheid te krijgen, adviseren wij u de router opnieuw op te starten. Dit doet u door kort de stroom van de router af te halen. Na de herstart van de router kunt u uw computer opnieuw opstarten.
vogens Meneer ziggo mot ik hem resetten of weet meneer ziggo niet hoe het mot ofzo?
 
Ik begrijp de insteek van je opmerking niet.
Wat heeft dat te maken met een modemomruil?

Ik weet nog dat bij de laatste snelheidsupgrade er een enorme wachtrij ontstond bij de helpdesk. Toen had MK nog van die leuke metertjes op hun website. Dus het zal nu niet anders zijn. En als ik jou post bekijk dan zie ik dat de aanpak van Ziggo niet echt handig gekozen is. Ik heb namelijk nog nix gehoord dat ik een nieuwe modem nodig heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan