• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Email werkt(e) niet meer maar nu weer wel (Wanadoo/Orange/Online ->Ziggo)

  • Onderwerp starter GobbledyGook
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zelfs daar heb ik al gekeken en geprobeerd maar helaas dus ik denk idd day het dan aan de migratie zal liggen en ik hier voor toch weer bij de tech.afd moet zijn van Ziggo wat trouwens bijna niet lukt na vele telefoontjes en formulieren te hebben ingevuld, het was beter geweest dat ze het via een brief hadden gestuurd. maar wil je toch vriendelijk bedanken voor al je moeite.
Graag gedaan. Overigens, de tekst van de e-mail die ze ex-Orangeklanten sturen is:

Welkom bij Ziggo kabelinternet! Vanaf dit moment worden alle diensten rond je
kabelinternetabonnement geleverd door Ziggo.

We vragen je nu om je e-mailinstellingen aan te passen. We hebben de uitleg
hiervoor op www.ziggo.nl/orange/welkom gezet. Daar vind je precies per
mailprogramma beschreven hoe en wat je moet veranderen. Surf naar
https://www.ziggo.nl/orange/welkom om naar deze pagina te gaan.

Je kunt vanaf nu ook weer wijzigingen in je mailaccount aanbrengen zoals het
aanmaken van extra mailboxen of het aanpassen van je persoonlijke gegevens.

We hebben geprobeerd om op www.ziggo.nl/orange/welkom alle informatie zo duidelijk
mogelijk voor je op een rij te zetten. Daar vind je ook antwoord op de meest
gestelde vragen. Wil je nog meer weten? Neem dan contact op met de speciaal
hiervoor ingerichte helpdesk via 070 778 1250, op werkdagen bereikbaar van 08.00
tot 22.00 uur op zaterdag en zondag van 09.00 tot 22.00 uur.

PS: Het kan tot uiterlijkt 1 uur na ontvangst van deze e-mail duren voordat alle
diensten (inclusief portal toegang) voor u zijn geactiveerd.
Op dat speciale telefoonnummer in Den Haag kunnen ze je misschien helpen.
 
Hi!

ja hoe kom ik daar achter zelfs op de webmail van orange kan ik me niet meer inloggen zelfs dat heeft voorheen prima gewerkt. maar dit probleem is ontstaan 2 okt en opeens kon ik geen emails meer ontv. ik moet de email instellingen weten die moeten volgens ziggo aangepast worden maarja als ik geen mail kan ontv luk het me dus niet. dat is het enige wat ik graag wilde weten.

Ben je toevallig overgestapt naar een Ziggo bundel?

Bye,
Raymond.
 
hallo ik heb een all-inn pakket bij ziggo genomen voor 39,95 euro
 
Hi!

hallo ik heb een all-inn pakket bij ziggo genomen voor 39,95 euro

Dan snap ik je probleem.

Als je overgestapt bent naar Ziggo -vervallen- al je Orange adressen. Dus dat die niet meer werken, dat kan dan prima kloppen....

Ziggo levert geen Orange ofzo, alleen Ziggo.

Als je me een private message stuurt kan ik kijken of we je oude adressen nog kunnen overhalen.

Bye,
Raymond.
 
Hi!



Dan snap ik je probleem.

Als je overgestapt bent naar Ziggo -vervallen- al je Orange adressen. Dus dat die niet meer werken, dat kan dan prima kloppen....

Ziggo levert geen Orange ofzo, alleen Ziggo.

Als je me een private message stuurt kan ik kijken of we je oude adressen nog kunnen overhalen.

Bye,
Raymond.


ok dat is een goed vanuit me outlook express bedoel je?
 
Wanadoo cable naar ziggo: waar is m'n mail

Hey,

In afwachting van een antwoord van de help desk van Ziggo het volgende: ik kan mijn mail niet meer ophalen. Ik gebruikte hiervoor altijd webmail. Ik heb een brief ontvangen van Ziggo dat mijn orange mail adres - wat ik niet heb, ik heb nog altijd een wanadoo.nl adres - naar ziggo verhuist zou worden, dat ik niets meer kon wijzigen en dat ik een e-mail zou ontvangen als alles voorbij was.

Nou gebruik ik dit e-mail adres nooit. Ik log alleen (ongeveer) eens in de maand in om alle spam weg te halen (paar honderd spam berichten per dag, terwijl ik het adres nog nooit ergens voor gebruikt heb... hoezo, "Wanadoo/Orange gaat zorgvuldig met uw gegevens om" ;-) ).

Anyhoo... nu probeer ik in te loggen op mijn webmail (inmiddels veranderd van Wanadoo, naar Orange en daarna naar "Online"), maar daar werkt het niet meer. Daarna geprobeerd in te loggen op WebMail van Ziggo, maar daar kennen ze me niet. En als ik voor de "wachtwoord wijzigen" optie ga, zeggen ze dat m'n gegevns niet kloppen.

Ik heb inmiddels alles wel geprobeert: username@wanadoo.nl, username@ziggo.nl, username@online.nl, username@orange.nl,zelfs username@casema.nl,maar steeds zegt ie dat ik de gegevens verkeerd heb ingevuld.

Toch wil ik graag wel weer inloggen, zodat ik het beloofde mailtje van Ziggo terug kan vinden. Ik wacht hier op omdat het schijnt dat je beter pas ná de omzetting over kan stappen op een alles-in-1 abo (ik heb nu TV Z1 + digi, Internet Z2, telefonie Z1).

Dus waar is mijn e-mail naartoe? (Ik kan overigens wel inloggen op "MijnZiggo", omdat ik me daar met een heel ander e-mail adres heb aangemeld, maar vanaf daar kom ik niet bijster veel verder...).
 
zelfs daar heb ik al gekeken en geprobeerd maar helaas dus ik denk idd day het dan aan de migratie zal liggen en ik hier voor toch weer bij de tech.afd moet zijn van ziggo wat trouwens bijna niet lukt na vele telefoontjes en formulieren te hebben ingevuld, het was beter geweest dat ze het via een brief hadden gestuurd. maar wil je toch vriendelijk bedanken voor al je moeite.
Datzelfde probleem hebben wij hier ook. Gistermiddag konden we van het ene op het andere moment niet meer inloggen via outlook. Ook webmail werkt niet meer. Dit dan met de wanadoo instellingen die we al jaren gebruiken. Never change a running system, right?

Nu dan toch maar alles veranderd naar de ziggo instellingen. POP, SMTP, [email protected] - helaas, login/pass worden niet geaccepteerd. Niet met [email protected] en niet met [email protected]. Gebeld naar het 070 nummer, waar mij verteld werd dat ik het beste outlook een uur lang af kon sluiten en het daarna opnieuw moest proberen... haha, tuurlijk. Toen ik aangaf dat ik dat toch wel het slechtste afpoeiersmoesje van het jaar vond werd er toch maar eea naar ziggo zelf doorgemaild (blijkbaar was het dus outsourced aan een callcenter) die vervolgens contact met mij zullen gaan opnemen (dat heb ik vaker gehoord...) en voor de zekerheid gelijk een nummer met doorkiesnummers e.d. doorgekregen (goh, zou mevrouw misschien al weten dat de kans klein is dat ik teruggebeld wordt?). To be continued...

(overigens staat de router op DHCP en heeft hij de goede DNS servers erin staan (212.54.35.25 & 212.54.40.25))
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent niet de enige met dit probleem.Het lijkt erop dat de migratie van de wanadoo emailadressen niet helemaal gegaan is zoals het moest... zie ook mij quote uit het andere topic:

Datzelfde probleem hebben wij hier ook. Gistermiddag konden we van het ene op het andere moment niet meer inloggen via outlook. Ook webmail werkt niet meer. Dit dan met de wanadoo instellingen die we al jaren gebruiken. Never change a running system, right?

Nu dan toch maar alles veranderd naar de ziggo instellingen. POP, SMTP, [email protected] - helaas, login/pass worden niet geaccepteerd. Niet met [email protected] en niet met [email protected]. Gebeld naar het 070 nummer, waar mij verteld werd dat ik het beste outlook een uur lang af kon sluiten en het daarna opnieuw moest proberen... haha, tuurlijk. Toen ik aangaf dat ik dat toch wel het slechtste afpoeiersmoesje van het jaar vond werd er toch maar eea naar ziggo zelf doorgemaild (blijkbaar was het dus outsourced aan een callcenter) die vervolgens contact met mij zullen gaan opnemen (dat heb ik vaker gehoord...) en voor de zekerheid gelijk een nummer met doorkiesnummers e.d. doorgekregen (goh, zou mevrouw misschien al weten dat de kans klein is dat ik teruggebeld wordt?). To be continued...
 
even dat andere topic doorgelezen, en voor de zekerheid dan nog maar even een email client er bij gepakt, maar ook die kan niet inloggen.

Ach, ik ben in ieder geval niet alleen :wink:
 
even dat andere topic doorgelezen, en voor de zekerheid dan nog maar even een email client er bij gepakt, maar ook die kan niet inloggen.

Ach, ik ben in ieder geval niet alleen :wink:
Topic verplaatst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan