grizzler
Forum Gebruiker
- Berichten
- 233
Graag gedaan. Overigens, de tekst van de e-mail die ze ex-Orangeklanten sturen is:zelfs daar heb ik al gekeken en geprobeerd maar helaas dus ik denk idd day het dan aan de migratie zal liggen en ik hier voor toch weer bij de tech.afd moet zijn van Ziggo wat trouwens bijna niet lukt na vele telefoontjes en formulieren te hebben ingevuld, het was beter geweest dat ze het via een brief hadden gestuurd. maar wil je toch vriendelijk bedanken voor al je moeite.
Op dat speciale telefoonnummer in Den Haag kunnen ze je misschien helpen.Welkom bij Ziggo kabelinternet! Vanaf dit moment worden alle diensten rond je
kabelinternetabonnement geleverd door Ziggo.
We vragen je nu om je e-mailinstellingen aan te passen. We hebben de uitleg
hiervoor op www.ziggo.nl/orange/welkom gezet. Daar vind je precies per
mailprogramma beschreven hoe en wat je moet veranderen. Surf naar
https://www.ziggo.nl/orange/welkom om naar deze pagina te gaan.
Je kunt vanaf nu ook weer wijzigingen in je mailaccount aanbrengen zoals het
aanmaken van extra mailboxen of het aanpassen van je persoonlijke gegevens.
We hebben geprobeerd om op www.ziggo.nl/orange/welkom alle informatie zo duidelijk
mogelijk voor je op een rij te zetten. Daar vind je ook antwoord op de meest
gestelde vragen. Wil je nog meer weten? Neem dan contact op met de speciaal
hiervoor ingerichte helpdesk via 070 778 1250, op werkdagen bereikbaar van 08.00
tot 22.00 uur op zaterdag en zondag van 09.00 tot 22.00 uur.
PS: Het kan tot uiterlijkt 1 uur na ontvangst van deze e-mail duren voordat alle
diensten (inclusief portal toegang) voor u zijn geactiveerd.