• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beschikbaar of niet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar heb je die wijsheid vandaan ?
Want Ziggo levert dus geen alles-in-1 produkten binnen Cogas gebied.

Daar ben ik ook benieuwd naar. Want de klantenservice gaf enige dagen geleden aan dat er geen alles-in-1 pakket binnen het Cogas gebied geleverd kon worden. Is het beleid bij Ziggo soms veranderd en/of heeft Ziggo-user informatie die de klantenservice nog niet heeft
 
Aangezien de JAVA error niet bij iedereen tevoorschijn komt ligt het niet aan de website. Waarschijnlijk is je eigen JAVA-versie niet helemaal lekker meer. Download en installeer de nieuwste versie eens op www.java.com.
Het gaat hier wel om een fout in de website. Dat het niet bij iedereen voorkomt betekent niet dat het dus aan de client ligt. De site gebruikt helemaal geen java aan de client-side (heel weinig sites doen dat).

Het heeft geen nut om je eigen java versie te updaten. Ziggo moet gewoon de foutafhandeling van zijn site verbeteren, en zorgen dat er geen stack-traces verschijnen. Daar kan een gebruiker niets mee, en zoals hier weer blijkt wordt hij er door in de war gebracht.
 
Ja, de producten van Ziggo zijn gewoon beschikbaar in het Cogas gebied. Er worden alleen geen kosten in rekening gebracht voor RTV, want die betaal je al aan Cogas. :)



Aangezien de JAVA error niet bij iedereen tevoorschijn komt ligt het niet aan de website. Waarschijnlijk is je eigen JAVA-versie niet helemaal lekker meer. Download en installeer de nieuwste versie eens op www.java.com.

Ehm, dit gaat over een jsp pagina die dus op de server draait. Heeft niets met mijn Java installatie te maken.

Code:
javax.servlet.jsp.JspException: ServletException in '/jsp/products/productsData.jsp': Cannot find bean mainProduct in any scope    at org.apache.struts.taglib.tiles.InsertTag$InsertHandler.doEndTag(InsertTag.java:923)
... etc
En de alles-in-1 pakketten zijn niet beschikbaar in het Cogas gebied.
 
Heb eindelijk antwoord op mn vraag.

Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC7671 - Vraag - Internet - Algemene informatie: Abonnement".

U kunt niet zonder de aansluiting van Cogas. De kabel waar uw woning op is aangesloten is eigendom van Cogas en zonder hun aansluiting kunt u geen gebruikmaken van de diensten van Ziggo. Hierdoor kunt u dus geen abonnement van Ziggo krijgen voor de basis kabel. Dit betekend ook dat u geen alles-in-1-pakket van Ziggo kunt afnemen.

Goed dus ligt de bal bij Cogas en Ziggo... we wachten nog vrolijk af tot ze er eindelijk uit zijn. Naar mijn mening moet Ziggo niet komen met goedkopere pakketten voor slechts een deel van de klanten. Dat werkt zeer onredelijk tov de klanten die wel dezelfde diensten kunnen afnemen (behalve analoge tv), maar vervolgens gewoon EN duurder uit zijn EN mindere diensten afnemen.

Het meest storende vind ik dat er geen compensatieregeling is. Waarom krijgen we in het Cogas-gebied niet gewoon de dubbele snelheid wanneer je telefonie, digitale tv en internet afneemt en maakt men in dit gebied het onderling bellen met Ziggo klanten bij triple-play niet gratis.

Waarom zijn alle voordelen voor mensen die toevallig wel analoge tv van Ziggo kunnen krijgen???

Tot slot strookt de uitspraak van Ziggo niet met de algemene voorwaarden. Daarin staat dat ALLE Ziggo-klanten alles in 1 kunnen bestellen.
 
Goed dus ligt de bal bij Cogas en Ziggo... we wachten nog vrolijk af tot ze er eindelijk uit zijn. Naar mijn mening moet Ziggo niet komen met goedkopere pakketten voor slechts een deel van de klanten. Dat werkt zeer onredelijk tov de klanten die wel dezelfde diensten kunnen afnemen (behalve analoge tv), maar vervolgens gewoon EN duurder uit zijn EN mindere diensten afnemen.

Het meest storende vind ik dat er geen compensatieregeling is. Waarom krijgen we in het Cogas-gebied niet gewoon de dubbele snelheid wanneer je telefonie, digitale tv en internet afneemt en maakt men in dit gebied het onderling bellen met Ziggo klanten bij triple-play niet gratis.

Waarom zijn alle voordelen voor mensen die toevallig wel analoge tv van Ziggo kunnen krijgen???

Tot slot strookt de uitspraak van Ziggo niet met de algemene voorwaarden. Daarin staat dat ALLE Ziggo-klanten alles in 1 kunnen bestellen.

Helemaal gelijk :) volgens mij moet het echt wel kunnen, maar ik werk voor voormalig-Casema :) Ik ga er morgen even achteraan voor je en dan hoor je van me. Ik moet even contact opnemen met een collega van voormalig @Home :)
 
Helemaal gelijk :) volgens mij moet het echt wel kunnen, maar ik werk voor voormalig-Casema :) Ik ga er morgen even achteraan voor je en dan hoor je van me. Ik moet even contact opnemen met een collega van voormalig @Home :)
Als je voor ex-Casema werkt, dan zou ik in het vervolg even goed navragen vóórdat je in het forum dit soort uitspraken doet.

Er is al heel veel over geschreven en verhitte discussies over gevoerd de laatste maanden. Dat kun je in het forum lezen.

De uitspraak tot nu toe van het hoogste management van Ziggo en dat van Cogas is dat er GEEN alles-in-1 pakketten uitgegeven worden omdat nou eenmaal niet alle produkten geleverd worden door Ziggo. (Analoge TV wordt niet geleverd door Ziggo, maar wil Cogas zelf leveren)
Daar zal misschien wel een "politiek" spelletje achter zitten, daar hebben wij verder geen inzicht in. Maar zolang deze status-quo tussen beide partijen niet opgelost wordt komt er gewoon geen Alles-in-1 in Cogas gebied.

Het lanceren van geruchten heeft totaal geen zin en zorgt alleen maar voor onrust bij de mensen die er echt op zitten te wachten.
Dus ik wil je verzoeken om in de toekomst vóórdat je dit soort uitspraken doet even te checken of er wijzigingen in het huidige beleid te verwachten zijn.
 
Foutje

Excuus, inderdaad niet helemaal netjes... Ik was er echt van overtuigd dat het mogelijk was. :)
 
Excuus, inderdaad niet helemaal netjes... Ik was er echt van overtuigd dat het mogelijk was. :)

En ik hoop dat je het ook wilt navragen.... Immers de site geeft zelfs bij de postcodecheck aan dat het product te bestellen is.
 
En ik hoop dat je het ook wilt navragen.... Immers de site geeft zelfs bij de postcodecheck aan dat het product te bestellen is.

Ga ik morgen voor je doen. Ik zal even kijken of ik iemand te pakken kan krijgen die wat meer kan vertellen dan alleen een 'ja' of een 'nee' :)
 
ziggo 3-1 in cogas gebied

Op de site van Ziggo een postkode-check uitgevoerd en kwam tot de conclusie dat het mogelijk was om in Almelo een 3-1 pakket te gebruiken.
Ik heb direct bij Ziggo het 3-1 pakket van € 49,95 besteld.
De bestelling werd geaccepteerd maar een bevestiging van de bestelling bleef uit.
Na gemaild te hebben kreeg het antwoord dat in het gebied van de Cogas het niet mogelijk was om boven genoemd pakker te bestellen.
Wel is het mogelijk om appart digitale tv, internet en een telefoon-abonnement te nemen. Dit is volgens mij van de gekke!!
Kontakt gezocht met de Cogas, kreeg als antwoord dat de Cogas zijn lijnen niet vrij geeft voor de Ziggo 3-1 pakketten. Eigenlijk wel logisch, wat de Cogas beurt dan de € 14,50 abonnementprijs niet meer meer van de abonnee.
We zullen een tijdje moeten wachten voor het zover is.
Intussen heb ik wel een telefoonabonnement bij Ziggo besteld, wat nu al 3 weken terug is gebeurd, maar van deze bestelling heb ik nog geen bevestiging ontvangen. Vreemd!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan