• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

meerdere problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar het grootste probleem is hierbij dat zowel de helpdesk als de MGV mij mijn problemen keer op keer laat herhalen,telkens met dezelfde oplossingen komen die niet helpen [modem reset etc etc]

Misschien moet je je eerst even realiseren dat de MGV een gebruikersvereniging is van klanten. Dus dezelfde personen als jij bent en wij kunnen je problemen dus niet oplossen. Wel kunnen de forumleden je een aantal standaard tips geven en vragen stellen waarbij misschien de oorzaak van je probleem boven water kan komen. Maar je moet hier zelf ook wel wat moeite voor doen. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar probeer zoveel mogelijk informatie te geven, bijvoorbeeld door je postcode eens op te nemen in je profiel zodat we kunnen zien of je in een gebied zit waar meer meldingen naar boven komen. In andere topics zijn ook vaker tips aan je gegeven en vragen gesteld. Reageer daar even als je wilt want het heeft geen zin om in meerdere topics hetzelfde te schrijven.
 
Misschien moet je je eerst even realiseren dat de MGV een gebruikersvereniging is van klanten. Dus dezelfde personen als jij bent en wij kunnen je problemen dus niet oplossen. Wel kunnen de forumleden je een aantal standaard tips geven en vragen stellen waarbij misschien de oorzaak van je probleem boven water kan komen. Maar je moet hier zelf ook wel wat moeite voor doen. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar probeer zoveel mogelijk informatie te geven, bijvoorbeeld door je postcode eens op te nemen in je profiel zodat we kunnen zien of je in een gebied zit waar meer meldingen naar boven komen. In andere topics zijn ook vaker tips aan je gegeven en vragen gesteld. Reageer daar even als je wilt want het heeft geen zin om in meerdere topics hetzelfde te schrijven.

en de Ziggo official dan?

maak dit dan ook eens duidelijk aan de helpdesk werkers,zij sturen mensen door hier naar toe, met woorden zoals: misschien kunnen zij u helpen"

ik heb mijn gegevens nu opgenomen in mijn profiel.
 
en de ziggo official dan?

maak dit dan ook eens duidelijk aan de helpdesk werkers,zij sturen mensen door hier naar toe, met woorden zoals: misschien kunnen zij u helpen"
Ja dat klopt en dat gebeurt hier ook wel. Veel problemen zijn niet echt problemen van de verbinding maar instellingen van computers/routers e.d. Met ruim 8.000 mede gebruikers op dit forum zit er al snel iemand bij die je een tip kan geven omdat hij ook al eens zoiets heeft meegemaakt.

Maar problemen die wel in je verbinding liggen kunnen "wij" natuurlijk ook niet oplossen. Als je belt en verwijst naar je lopende storing, wat zegt men dan wat er nu als actie zal gaan gebeuren ??
 
Ja dat klopt en dat gebeurt hier ook wel. Veel problemen zijn niet echt problemen van de verbinding maar instellingen van computers/routers e.d. Met ruim 8.000 mede gebruikers op dit forum zit er al snel iemand bij die je een tip kan geven omdat hij ook al eens zoiets heeft meegemaakt.

Maar problemen die wel in je verbinding liggen kunnen "wij" natuurlijk ook niet oplossen. Als je belt en verwijst naar je lopende storing, wat zegt men dan wat er nu als actie zal gaan gebeuren ??

dat er binnen 5 werk dagen contact met mij opgenomen zal worden en het/de problemen zullen worden opgelost...
maar dit heb ik nu al 6x gehoord,alleen men doet niets,er word zelfs niet eens contact met mij op genomen.

ik krijg dus al vanaf het begin telkens dezelfde leugens te horen,en men stuurt mij vervolgens weer vrolijk hier naar toe.
ik begin nu wel sterk de indruk te krijgen dat ik hier dezelfde behandeling krijg...

ik heb mijn situatie hier al meerdere keren uitvoerig uit gelegd op dit forum.
u kunt er toch niet omheen dat omdat ik deze problemen heb gekregen sinds de fusie en nu nog heb,geheel te wijten is aan een probleem bij ZIGGO.
toen het nog MK was had ik namelijk nooit problemen nu alleen máár.
 
ik heb nog steeds dezelfde probleme en ik heb geen zin om elke keer 3 kwartier in de wachtrij te staan als ik ziggo wil bereiken, dat kost ook een fortuin op ten duur
ik zit er nu zwaar aan te denken om over te stappen naar Tele2 ofzo, ik hoop dat ik niet vast zit aan een opzegperiode ofzo
 
Hi!

ik heb nog steeds dezelfde probleme en ik heb geen zin om elke keer 3 kwartier in de wachtrij te staan als ik ziggo wil bereiken, dat kost ook een fortuin op ten duur
ik zit er nu zwaar aan te denken om over te stappen naar tele2 ofzo, ik hoop dat ik niet vast zit aan een opzegperiode ofzo

Je kan iedere maand opzeggen voor zover ik weet.

Suc6,
Raymond.
 
Klopt, je hebt 1 kalendermaand opzegtermijn. Deze maand opzeggen, ben je na 30 november van Ziggo af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan