P
Plantje
Mensen zouden voor de aardigheid eens een deel van alle 88 pagina's moeten lezen! Ik heb de hele discussie gevolgd en ik kan maar tot 1 conclusie komen: Ziggo had NOOIT een brief de deur uit moeten doen of iets op de website moeten zetten! Ze hadden gewoon de veranderingen in het netwerk moeten doorvoeren. En vervolgens, nadat alles geregeld was, hadden ze een brief moeten sturen:
"Geachte mijnheer/mevrouw,
Als u vanaf nu een tweede of derde smartcard aanschaft krijgt u zonder extra kosten het pakket van de eerste kaart ook op deze tweede en derde kaart.
Als u al een tweede of derde kaart had zult u zien dat het aanbod ook beschikbaar is op de tweede en derde kaart; hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.
"
Alleen dan waren er natuurlijk mensen geweest die dat op voorhand al ontdekt hadden en dan had je hier nog hetzelfde gemiep gehad :cry:
Nee, ik herzie mijn conclusie: Ziggo kan het nooit goed doen voor velen! Zie daarvoor ook de discussie over CI+
"Geachte mijnheer/mevrouw,
Als u vanaf nu een tweede of derde smartcard aanschaft krijgt u zonder extra kosten het pakket van de eerste kaart ook op deze tweede en derde kaart.
Als u al een tweede of derde kaart had zult u zien dat het aanbod ook beschikbaar is op de tweede en derde kaart; hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.
"
Alleen dan waren er natuurlijk mensen geweest die dat op voorhand al ontdekt hadden en dan had je hier nog hetzelfde gemiep gehad :cry:
Nee, ik herzie mijn conclusie: Ziggo kan het nooit goed doen voor velen! Zie daarvoor ook de discussie over CI+