• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen zouden voor de aardigheid eens een deel van alle 88 pagina's moeten lezen! Ik heb de hele discussie gevolgd en ik kan maar tot 1 conclusie komen: Ziggo had NOOIT een brief de deur uit moeten doen of iets op de website moeten zetten! Ze hadden gewoon de veranderingen in het netwerk moeten doorvoeren. En vervolgens, nadat alles geregeld was, hadden ze een brief moeten sturen:
"Geachte mijnheer/mevrouw,

Als u vanaf nu een tweede of derde smartcard aanschaft krijgt u zonder extra kosten het pakket van de eerste kaart ook op deze tweede en derde kaart.
Als u al een tweede of derde kaart had zult u zien dat het aanbod ook beschikbaar is op de tweede en derde kaart; hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.
"
Alleen dan waren er natuurlijk mensen geweest die dat op voorhand al ontdekt hadden en dan had je hier nog hetzelfde gemiep gehad :cry:

Nee, ik herzie mijn conclusie: Ziggo kan het nooit goed doen voor velen! Zie daarvoor ook de discussie over CI+
 
Ik heb vandaag Ziggo gebeld en moet Mei maar gewoon afwachten tot de kaarten samengevoegd zijn.... beetje jammer dat hier wordt gezegd dat ik kan bellen om vooraan gezet te worden...
 
Ach ja, bij mij heeft het wel geholpen. Ik had donderdag gebeld en vrijdag was het gebeurd.

Gelijk ook internet/tv/telefonie samen laten bundelen, ook dag erna gebeurd.
 
Ik heb vandaag Ziggo gebeld en moet Mei maar gewoon afwachten tot de kaarten samengevoegd zijn.... beetje jammer dat hier wordt gezegd dat ik kan bellen om vooraan gezet te worden...
Niet vooraan gezet worden, gewoon geholpen! En dat is nou precies wat ze even hadden moeten doen, want meestal is het snel te regelen en het moet toch gebeuren. Je hebt gewoon de verkeerde getroffen. Niet erg klantvriendelijk, moet ik toegeven.
 
Nee nouja, kan niet alles hebben, zal ik maar moeten wachten tot het mijn tijd is...
 
beetje jammer dat hier wordt gezegd dat ik kan bellen om vooraan gezet te worden...

Het kan ja, heb je me echter horen beloven dat dat 100% zeker gebeurt? Als je toevallig iemand aan de lijn krijgt zoals Shoalin had, die bereid is meer moeite te doen dan noodzakelijk en't gelijk erin te zetten, heb je geluk gehad.
 
ik heb sinds een paar dagen een2e card aangemeld.
als ik nu inlog op mijnziggo, en ik kies hier mijn producten zie ik daar mijn eerste card staan:
Digitale Televisie


Contract ID
smartcard xxxxxxxx1
Betaling Automatische Incasso van rekeningnummer xxxxxxxx
Startdatum 16-01

en dan komen hier mijn producten...


de dan komt mijn nieuwe kaart:


Digitale Televisie


Contract ID
smartcard xxxxxxxxxxxx2
Betaling Automatische Incasso van rekeningnummer xxxxxxxx
Startdatum 06-05-2009

met weer mijn producten


is dit correct dat dit zo wordt weegegeven?? het lijk nl net of er voor 2 pakketten betaald moet worden? er wordt nl bij beide pakketten aangegeven dat de betaling plaats vind via automatische incasso.
of heeft iedereen dit zo die 2 of meer pakketten heeft??
 
ik heb sinds een paar dagen een2e card aangemeld.
als ik nu inlog op mijnziggo, en ik kies hier mijn producten zie ik daar mijn eerste card staan:
Digitale Televisie


Contract ID
smartcard xxxxxxxx1
Betaling Automatische Incasso van rekeningnummer xxxxxxxx
Startdatum 16-01

en dan komen hier mijn producten...


de dan komt mijn nieuwe kaart:


Digitale Televisie


Contract ID
smartcard xxxxxxxxxxxx2
Betaling Automatische Incasso van rekeningnummer xxxxxxxx
Startdatum 06-05-2009

met weer mijn producten


is dit correct dat dit zo wordt weegegeven?? het lijk nl net of er voor 2 pakketten betaald moet worden? er wordt nl bij beide pakketten aangegeven dat de betaling plaats vind via automatische incasso.
of heeft iedereen dit zo die 2 of meer pakketten heeft??

Volgens mij is dit correct en een chronologische volgorde van de aanmeldingen. Check even "Mijn Ziggo" of alles klopt. Zo niet, bel op. Doorgaans word je -zo is mijn ervaring - correct geholpen.
Maak je in ieder geval geen zorgen dat je zomaar je geld kwijtraakt.
 
ik heb sinds een paar dagen een2e card aangemeld.
als ik nu inlog op mijnziggo, en ik kies hier mijn producten zie ik daar mijn eerste card staan:
Digitale Televisie


Contract ID
smartcard xxxxxxxx1
Betaling Automatische Incasso van rekeningnummer xxxxxxxx
Startdatum 16-01

en dan komen hier mijn producten...


de dan komt mijn nieuwe kaart:


Digitale Televisie


Contract ID
smartcard xxxxxxxxxxxx2
Betaling Automatische Incasso van rekeningnummer xxxxxxxx
Startdatum 06-05-2009

met weer mijn producten


is dit correct dat dit zo wordt weegegeven?? het lijk nl net of er voor 2 pakketten betaald moet worden? er wordt nl bij beide pakketten aangegeven dat de betaling plaats vind via automatische incasso.
of heeft iedereen dit zo die 2 of meer pakketten heeft??
Volgens mij is dit correct en een chronologische volgorde van de aanmeldingen. Check even "Mijn Ziggo" of alles klopt. Zo niet, bel op. Doorgaans word je -zo is mijn ervaring - correct geholpen.
Maak je in ieder geval geen zorgen dat je zomaar je geld kwijtraakt.

het enige wat ik mij afvraag is of dit bij iedereen die 2 cards heeft zo staat op mijnziggo. dus of bij iedereen bij de 2e card ook staat dat incasso plaatsvind via rekeningnr..

Ik zou het op prijs stellen als iemand die ook 2 of 3 cards heeft aangemeld op mijnziggo wil kijken en dan bij mijn producten wl kijken en dan kan bevestigen dat dit zo hoort.. alvast bedankt voor de moeite en hulp.
 
het enige wat ik mij afvraag is of dit bij iedereen die 2 cards heeft zo staat op mijnziggo. dus of bij iedereen bij de 2e card ook staat dat incasso plaatsvind via rekeningnr..
Ja bij mij staat dat ook zo en ik betaal ook maar voor eentje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan