• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles in 1 DTV formulier insturen?

  • Onderwerp starter Ectholian
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Ectholian

Ik heb inmiddels naar tevredenheid een Alles-in-1 Plus pakket van Ziggo. Hier zit een formuliertje bij, waarop staat dat ik deze moet invullen omtrent mijn abonnementskeuze van digitale TV.

Wat ik mij afvraag is of ik deze nu ook moet insturen, aangezien ik al digitale TV in mijn pakket heb zitten ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zonde om een nieuwe thread te starten, dus ga hier nog maar ff verder:

Ik heb inmiddels naar tevredenheid een Alles-in-1 Plus pakket van Ziggo. Hier zit een formuliertje bij, waarop staat dat ik deze moet invullen omtrent mijn abonnementskeuze van digitale TV.

Wat ik mij afvraag is of ik deze nu ook moet insturen, aangezien ik al digitale TV in mijn pakket heb zitten ?
Dat formulier moet je alleen insturen als je er een extra smartcard bij hebt gekregen met een ontvanger. Anders stopt die smartcard na 2 weken met werken. Als je niets extra's wilt betalen moet je geen extra zenders aanvinken op dat formulier alleen het basispakket.

Als je geen digitale ontvanger met startpakket bij je alles-in-1 hebt gevraagd/gekregen of als je die ontvanger kado aan iemand anders hebt gedaan hoef je het dus niet in te vullen. Let wel op dat je de smartcard niet op je naam hebt staan als je de ontvanger/kaart hebt weggegeven zodat jij niet de rekening krijgt.
 
Ik heb in het pakket een smartcard en een ontvanger gekregen, maar geen extra (2e) smartcard of ontvanger; dus dan moet ik het formuliertje wel insturen?
 
Ik heb in het pakket een smartcard en een ontvanger gekregen, maar geen extra (2e) smartcard of ontvanger; dus dan moet ik het formuliertje wel insturen?
Ah, ik begreep dat je reeds een digitale TV ontvanger had voordat je het alles-in-1 pakket kreeg.

Maar je moet de smartcard dus registreren als je hem gebruikt, als je hem nu de eerste keer in de ontvanger stopt kun je 2 weken lang alle zenders zien die Ziggo uitzendt, binnen die tijd moet je doorgeven welk pakket je wilt kijken. Dat kan varieren van een gratis pakket (digitale basispakket) tot aan het totaal-pakket en nog wat meer zenders. Dat moet je invullen en opsturen, of je kunt het telefonisch doorgeven, samen met het nummer van de smartcard. Registreer je de smartcard niet, dan zal 2 weken nadat je de eerste keer de smartcard in je ontvanger hebt gehad alles op zwart gaan.
 
Duidelijk! Dank je.

Ik heb het formuliertje net ingevuld. Meteen maar Totaalpakket, iig de film en sportkanalen enzo beschikbaar ;)
 
Film1 en Sport1 zitten niet in het totaalpakket. Het zijn aparte betaalzenders die na de twee weken gratis kijken op zwart zullen gaan.
 
Nou formulier was wel op de bus gedaan, maar vandaag de beruchte E19 melding.... morgen maar eens bellen of ze het formulier wel ontvangen c.q. verwerkt hebben. Kan nu niet meer naar Hit Radio luisteren :)
 
Probeer anders via www.ziggo.nl de kaart te registreren. Ikzelf kijk al bijna 3 week via de extra alles in 1 decoder met nog alle zenders !
 
Ik kan op de ziggo site niks doen, omdat ik dan naar de @home site doorgestuurt wordt waar vervolgens de helft niet werkt... heb het nummer van de kaart ook niet meer, tenzij die op de kaart zelf staat :)

Trouwens werkt dat activeren van ziggo site ook niet, want als ik postcode opgeef en naar stap 2 wil (bij smartcard activatie) dan krijg ik een foutmelding kolom2 niet gevonden oid... slecht programmeerwerk :)
 
Goed, ter info voor de geinteresseerden:

Ik heb vandaag gebeld met Ziggo. Blijkt dat mijn formulier niet goed is verwerkt, dus heb telefonisch digitaal totaal afgesloten.

Daarnaast had ik 1 factuur op mijnfacturen gekregen, maar twee afschriften. Wat blijkt:

Internet (inc. telefonie) wordt apart gefactureerd onder een apart klantnummer (beginnende met 2.

Televisieabonnement wordt apart gefactureerd, ook met een apart klantnummer (beginnende met 3). Deze factuur is echter niet zichtbaar op mijnfacturen (iig niet op de interface die @Home mij biedt).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan