• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo heeft klachtenstroom weggewerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn klachten dateren al vanaf 1 juni tot nu toe is er nog niet een opgelost
Geen telefoon (bijna opgelost):lol:
Geen ongebruikte HD recorder/ontvanger (heb een gebruikte Humax ontvangen):lol:
Geen mailadres (wordt je niet over geinformeerd):cry:
Geen web ruimte :cry:
Betaal alles appart i.p.v 3in1 pakket :cry:

Maar we blijven hoop houden:-P ooit komt het goed.
 
Mijn klachten dateren al vanaf 1 juni tot nu toe is er nog niet een opgelost
Geen telefoon (bijna opgelost):lol:
Geen ongebruikte HD recorder/ontvanger (heb een gebruikte Humax ontvangen):lol:
Geen mailadres (wordt je niet over geinformeerd):cry:
Geen web ruimte :cry:
Betaal alles appart i.p.v 3in1 pakket :cry:

Maar we blijven hoop houden:-P ooit komt het goed.
Ik heb een PB gestuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan