• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefoon Nota mei/juni

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check je factuur maar even goed want op telefonie gebied gaat er bij mij behoorlijk wat fout:

- ik maak gebruik van een Alles-in-1 (Extra) bundel en daarmee zou ik onderling gratis kunnen bellen maar de nummers van familie en kenissen die ook gebruik maken van Ziggo worden vrolijk gefactureerd.
- het nummer van mijn schoonmoeder(Ziggo in Schagen) staat bij zowel Onderling bellen als Bellen binnen de regio
- het nummer van een vriend van me (Ziggo in HHW) staat bij Onderling bellen maar ook in de groep Buiten de regio!

Ik heb net proberen te bellen maar dat heb ik na een half uur opogegeven dus ik heb maar even een klachtenformulier gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We gaan het afwachten,heb al een klacht naar ziggo gestuurd of ze er wat mee doen is vraag 2.
 
Net voor de zekerheid nog even gekeken maar het bedrag is nog NIET afgeschreven.
 
Ga nou niet bellen, je spekt daarmee alleen nog maar de kas van Ziggo mee.
En raak je nog meer gefrustreerd dan dat je nu al bent.
Ik ben er ook in getrapt, met bellen.
En wacht het een week af, krijg ik dan nog geen antwoord op mijn verzonden formulieren, dan ben ik genoodzaakt om dan toch maar eens een brief naar Kassa of Tros-Radar te sturen.

Mart
 
Net voor de zekerheid nog even gekeken maar het bedrag is nog NIET afgeschreven.
Nee bij mij ook nog niet, vandaar mijn vraag....

Is het door de foute telefoon rekening of omdat mijn postcode niet bestaat bij Ziggo in het systeem ?? :wink: (ik kan namelijk niets wijzigen in mijn abbonement omdat op mijn postcode geen ziggo geleverd kan worden....) We wachten af...
 
Check je factuur maar even goed want op telefonie gebied gaat er bij mij behoorlijk wat fout:

- ik maak gebruik van een Alles-in-1 (Extra) bundel en daarmee zou ik onderling gratis kunnen bellen maar de nummers van familie en kenissen die ook gebruik maken van Ziggo worden vrolijk gefactureerd.
- het nummer van mijn schoonmoeder(Ziggo in Schagen) staat bij zowel Onderling bellen als Bellen binnen de regio
- het nummer van een vriend van me (Ziggo in HHW) staat bij Onderling bellen maar ook in de groep Buiten de regio!

Ik heb net proberen te bellen maar dat heb ik na een half uur opogegeven dus ik heb maar even een klachtenformulier gemaakt.

Ik had dit ook op mijn faktuur gezien (waar ik nu weer niet bij kan, soms wel, soms niet). zie https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11675

Tot op heden is er nog niets afgeboekt. Misschien is dit uitgesteld tot de "billing"-sectie dit uitgezocht heeft. Ik zou teruggebeld worden door de "billing"-sectie, althans de helpdesk medewerker zou een mailtje met dit probleem sturen naar de "billing"-sectie.
Wacht met smart op hun telefoontje en zal dat hier tzt weergeven.

Gr. Abi
 
Bij mij is het op 28 mei afgeschreven en ik heb vandaag ook een factuur in mijn brievenbus mogen vinden, normaal heb ik die dus alleen digitaal.

Netjes gedaan door Ziggo, zeker omdat er € 0,00 aan gesprekskosten in rekening is gebracht :-P
 
Factuur afgeboekt maar gen specificatie

Is de factuur bij jullie (Multikabel) wel al afgeboekt ??


Bij mij is op 29-05-08 het bedrag afgeboekt (veel te hoog) maar een specificatie is niet te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan