• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt, circa 6 dagen, mits de andere provider (KPN?) meewerkt.

Ik zat bij Orange ook met telefonie. deze hebben mij inmiddels afgesloten.
Dus zit nu zonder vaste telefoon.
Gelukkig wel dat was n.l ook een en al ellende. ik ben daar maar 1 jaar lid van geweest.
voor heen zat ik bij Casema, Publishnet, Tiscali,

alleen over Publishnet kan ik tevreden terug kijken.



Val van de ene ellende in de andere.

gelukkig betaal ik tot nu toe nog niets extra.:lol:

Ik heb mezelf ergens in maart aangemeld bij toen nog Casema.
In de veronderstelling dat het nog wel even zou duren voor dat de drie bedrijven echt samen verder gingen. Ik was er natuurlijk wel op bedacht dat er wat strubbeling zou komen.

Jammer dat het nu zo loopt. je zou toch denken dat zo'n mega bedrijf dit al had moeten kunnen voorzien.
Wie gaat er nou vlak voor een fusie een mooie aanbieding doen om gratis een Samsung DVD recorder weg te geven.

Je zou denken dat ze er wel van geleerd hebben:cry:gezien ze allemaal al bij de consumenten organisaties in de top 10 van de meeste ergernissen:shock: gestaan hebben.
 
Ziggo Soap gaat door

Nu de basisdingen van internet weer werken (Uploaden webpagina werkt weer - emailversturen naar hotmail en live account werkt weer, uitgaande smpt server werkt weer, valt mijn internet nog bij de regelmaat van de klok uit. Hiervoor moest ik vanmiddag thuis blijven tussen 13.00 en 17.00 uur, al wat komt geen monteur, 17.00 uur gebeld, als hij om 19.00 uur nog niet geweest is nog maar even bellen, om 19.00 uur weer gebeld, wachttijd per keer 15 minuten nu werd verteld dat de monteur onderweg de kwaal al had gevonden en dat alles verholpen zou zijn. Geen monteur gezien en omdat het kabelkastje slechts 50 meter van mijn huis zit, waar om dan niet even gemeld dat hij het verholpen had!! De hele dag vergeefs naar de knoppen.
Ik geloof er niks van, vanavond weer een tiental malen het internet eraf; bij buren hetzelfde euvel, oorzaak: de hoge buitentemperatuur in combinatie met de zon op de kabelkast bij de weg, de temperatuur loopt daar gemakkelijk op naar 80 graden, Hoe geven we ZIGGO de koude douche, hoe komt ZIGGO zijn klanten tegemoet??:cry::?:cry::cry::cry::cry::cry:


quote=kropmans;101653]Ik zat bij Orange ook met telefonie. deze hebben mij inmiddels afgesloten.
Dus zit nu zonder vaste telefoon.
Gelukkig wel dat was n.l ook een en al ellende. ik ben daar maar 1 jaar lid van geweest.
voor heen zat ik bij Casema, Publishnet, Tiscali,

alleen over Publishnet kan ik tevreden terug kijken.



Val van de ene ellende in de andere.

gelukkig betaal ik tot nu toe nog niets extra.:lol:

Ik heb mezelf ergens in maart aangemeld bij toen nog Casema.
In de veronderstelling dat het nog wel even zou duren voor dat de drie bedrijven echt samen verder gingen. Ik was er natuurlijk wel op bedacht dat er wat strubbeling zou komen.

Jammer dat het nu zo loopt. je zou toch denken dat zo'n mega bedrijf dit al had moeten kunnen voorzien.
Wie gaat er nou vlak voor een fusie een mooie aanbieding doen om gratis een Samsung DVD recorder weg te geven.

Je zou denken dat ze er wel van geleerd hebben:cry:gezien ze allemaal al bij de consumenten organisaties in de top 10 van de meeste ergernissen:shock: gestaan hebben.[/quote]
 
De eerste ervaring met Ziggo

Ook ik heb op 14 mei bij Cassema een alles in 1 pakket besteld met de gratis monteur die ik had afgesproken om op 29 mei tussen 17.00 uur en 22.00 uur, deze monteur kwam om 22.40 en was met 20 minuten weer weg, deze monteur had nog maar weinig schik van zijn werk, want hij gooide de verpakking gewoon van zich af, maar dat was niet het ergste.
Sinds hij de moddem heeft aangesloten kan ik niet meer gebeld worden, terwijl ik een eigen bedrijf heb, dit is niet erg handig omdat 70% van mijn klanten telefonishe bestellingen doen, maar ik krijg ter compensatie 2 maanden abbonee terug ter waarde van 30 euro terug terwijl dit geintje mij ongeveer 1000 euro per dag kost, verder heb ik ook geen email, en de digitale recorder heb ik ook nog steeds niet, al diversen malen met Ziggo gebeld en met een kluitje het riet ingestuurd dat er vertraging bij TNT is terwijl dit niet zo is, sorry maar ik heb al spijt als haar op mijn hoofd dat ik met Ziggo in zee ben gegaan.
 
Sinds hij de moddem heeft aangesloten kan ik niet meer gebeld worden, terwijl ik een eigen bedrijf heb, dit is niet erg handig omdat 70% van mijn klanten telefonishe bestellingen doen, maar ik krijg ter compensatie 2 maanden abbonee terug ter waarde van 30 euro terug terwijl dit geintje mij ongeveer 1000 euro per dag kost, verder heb ik ook geen email, en de digitale recorder heb ik ook nog steeds niet.


Je heb neem ik aan geen Zakelijk abonnement, daar krijg je n.l geen decoder bij. Er is volgens mij niet eens de mogelijkheid om dan digitale tv afte sluiten. en al helemaal geen 3in 1 pakket.

Dus schade kan je niet oplopen. Je hebt dan gewoon het verkeerde abonnement genomen. in iedergeval geen zakelijk. dan zou je wel recht kunnen hebben op schade vergoeding.

p.s ik heb een normaal prive(niet zakelijk) abonnement 3in1 en ik betaal nog niks. (alleen mijn analoge tv abonnement) niks geleverd niks betalen. heel simpel:) dat heeft de klanten service mij bevestigd.
 
Ik ben nog geen fan van ziggo, ik mis Multikabel

* Ik heb altijd mijn Film1-gids prima op tijd ontvangen door Multikabel, eerste maand ziggo en nog steeds de Film1-gids niet ontvangen.

* Als je de klantenservice belt krijg je een keuze-menu. Maar geen van de keuze geeft de mogelijkheid tot algemene vragen. Dus waar moet ik nu terecht om mijn Film1-gids alsnog thuisgestuurd te krijgen?

* Ziggo wil zo graag de betalingen vooraf ontvangen, waardoor deze maand twee maanden betaald moet worden. Dit jaar betaal je dus in feite 13 keer :roll:

* De betalingen gingen altijd automatisch, maar sinds Ziggo een Acceptgiro in de bus :roll:

IK WIL MULTIKABEL TERUG :evil:
 
Ik wil @ home terug!!

Ik ben nog geen fan van ziggo, ik mis Multikabel

* Ik heb altijd mijn Film1-gids prima op tijd ontvangen door Multikabel, eerste maand ziggo en nog steeds de Film1-gids niet ontvangen.

* Als je de klantenservice belt krijg je een keuze-menu. Maar geen van de keuze geeft de mogelijkheid tot algemene vragen. Dus waar moet ik nu terecht om mijn Film1-gids alsnog thuisgestuurd te krijgen?

* Ziggo wil zo graag de betalingen vooraf ontvangen, waardoor deze maand twee maanden betaald moet worden. Dit jaar betaal je dus in feite 13 keer :roll:

* De betalingen gingen altijd automatisch, maar sinds Ziggo een Acceptgiro in de bus :roll:

IK WIL MULTIKABEL TERUG :evil:
 
Jammer dat ik te laat ben om die enquette in te vullen. Nu, een dag later, had ik geen internetverbinding meer, er mankeerde wat aan de draadloze router. Dus...ik Ziggo gebeld, en wat bleek (ik had mijn horloge al neergelegd, omdat zoveel forumleden klagen dat ze zo lang moesten wachten op de helpdesk) na 10 seconden had ik een heel aardige medewerker aan de telefoon die me naar volle tevredenheid door een menu heengeleid heeft. Dus....10 seconden wachttijd gehad.
Gr. Esther
@Home heeft ook (bijna) geen problemen met de helpdesk wachttijd. Dit zit vooral bij Multikabel en Casema
 
Kan wel zijn Kees......Maar alles is nu toch bij elkaar in? Bij @Home stelden ze zich vanmorgen voor als Ziggo ??? !!!
Esther.
Klopt, maar toen je belde naar het ziggo 0900 nummer moest je eerst je postcode intoetsen. Daarmee wordt je op de achtergrond doorverbonden met de helpdesk van of @Home of Casema of Multikabel. Afhankelijk waar je "terecht komt" is de wachttijd verschillend.
 
Gebruik het progje Thuishelp van Ziggo.

Kan je lekker chatten met een medewerker.
Je kan ook nog de hele chatlog opslaan.

Werkt beter dan de telefoon, binnen 1 minuut iemand om mee te chatten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan