• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Brief @home/Ziggo (Nieuwe Info)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt dat je ons op de hoogte houd, is nuttige info over die decoder :)
 
Ondanks dat ik binnen het Cogas-gebied zit ga ik het ook proberen, welk mail-adres kan ik hier voor gebruiken??? Op de Ziggo-site wordt geen mailadres genoemd
 
Wat ik me afvraag...ik heb nu alles van @home, maar dan apart (Internet Soms, TV Digitaal Basis en Volop24 uur bellen), dus niet in bundel vorm. Ik betaal hiervoor in totaal ongeveer 55€ per maand. Dit komt omdat ik de analoge kabel ook moet betalen van 15.70€.

Als ik nu het alles-in-1 Plus abbonement neem, betaal ik dan ook nog de 15.70€ voor de analoge kabel? Dan komt het totaal namelijk op 65€ in de maand en dan vind ik het persoonlijk niet voordelig omdat ik dan inlever: Geen volop24 uur bellen meer, maar wel sneller internet.
 
Wat ik me afvraag...ik heb nu alles van @home, maar dan apart (Internet Soms, TV Digitaal Basis en Volop24 uur bellen), dus niet in bundel vorm. Ik betaal hiervoor in totaal ongeveer 55€ per maand. Dit komt omdat ik de analoge kabel ook moet betalen van 15.70€.

Als ik nu het alles-in-1 Plus abbonement neem, betaal ik dan ook nog de 15.70€ voor de analoge kabel? Dan komt het totaal namelijk op 65€ in de maand en dan vind ik het persoonlijk niet voordelig omdat ik dan inlever: Geen volop24 uur bellen meer, maar wel sneller internet.

bij het alles-in-1 plus zit alles al in berekend.
 
Wat ik me afvraag...ik heb nu alles van @home, maar dan apart (Internet Soms, TV Digitaal Basis en Volop24 uur bellen), dus niet in bundel vorm. Ik betaal hiervoor in totaal ongeveer 55€ per maand. Dit komt omdat ik de analoge kabel ook moet betalen van 15.70€.

Als ik nu het alles-in-1 Plus abbonement neem, betaal ik dan ook nog de 15.70€ voor de analoge kabel? Dan komt het totaal namelijk op 65€ in de maand en dan vind ik het persoonlijk niet voordelig omdat ik dan inlever: Geen volop24 uur bellen meer, maar wel sneller internet.

De Alles-in-1 pakketten zijn inclusief:
- Analoge kabel
- Digitale standaard pakket
- Telefoon-abonnement
- Internet abonnement

(je moet wel analoge-kabel van ziggo zelf hebben, in sommige gebieden levert ziggo niet het analoge deel en kun je geen alles-in-1 afnemen)

Het is altijd iets goedkoper dan de produkten los.

Je hebt dan gratis bellen naar andere ziggo telefoons, maar betaalt wel naar KPN of andere providers, je kunt nog steeds volop-bellen erbij nemen als je dat wilt, net als de digitale tv-pakketten.
 
De Alles-in-1 pakketten zijn inclusief:
- Analoge kabel
- Digitale standaard pakket
- Telefoon-abonnement
- Internet abonnement

(je moet wel analoge-kabel van ziggo zelf hebben, in sommige gebieden levert ziggo niet het analoge deel en kun je geen alles-in-1 afnemen)

Het is altijd iets goedkoper dan de produkten los.

Je hebt dan gratis bellen naar andere ziggo telefoons, maar betaalt wel naar kpn of andere providers, je kunt nog steeds volop-bellen erbij nemen als je dat wilt, net als de digitale tv-pakketten.
Hmm, bedankt voor de snelle antwoorden (ook de persoon boven deze reactie:wink:). Dan is het opzich wel goed te doen. Voor hetzelfde bedrag per maand sneller internet, alleen geen 24 uur bellen. Maar of ik die 24 uur bellen nou mis...denk het niet :P
 
Hmm, bedankt voor de snelle antwoorden (ook de persoon boven deze reactie:wink:). Dan is het opzich wel goed te doen. Voor hetzelfde bedrag per maand sneller internet, alleen geen 24 uur bellen. Maar of ik die 24 uur bellen nou mis...denk het niet :P


Inderdaad, sneller internet, niet gek voor bijna dezelfde prijs. Persoonlijk heb ik wel 24 uur bellen, bevalt mij erg goed.... maar als je niet voor meer dan €10 euro per maand (naar vaste nummers) belt, dan heeft 24 uur bellen inderdaad niet veel meer te bieden voor je, en kun je net zo goed basis bellen nemen.
 
Voor hetzelfde bedrag per maand sneller internet, alleen geen 24 uur bellen. Maar of ik die 24 uur bellen nou mis...denk het niet :P
Ik denk dat als je nu nog 24-uur bellen hebt, je dus straks minstens 10 euro goedkoper uit bent als je geen 24 uur gratis bellen bij je combi neemt. Want de losse produkten zijn iets duurder dan de combi, maar in beide gevallen komt daar dan nog die 10 euro bij.

Maar zoals geschreven: als je voor minder dan 10 euro per maand belt is dat niet zinvol om erbij te nemen, moet je dus een paar maanden bekijken of je voor 10 euro per maand naar vaste nummers belt.
 
"Alles in 1" aangevraagd maar ik moet wel tot 23 juni wachten tot ik wordt overgezet naar de dubbele snelheid van internet Z2.
De decoder (Samsung of Humax) ontvang ik wel binnenkort.
Kreeg de mededeling van klantenservice dat ik 2e smartcard ook weer kan afmelden en familie of vriend met de decoder kan blij maken.

Toch straks mooi dubbele internetsnelheid voor de zelfde centen :wink:

Maar dan moeten die vrienden zeker zelf weer een smartcard aanvragen of niet.
Ook ik heb alles en 1 aangevraagd moet wachten met snelheid tot 18 Juni.
Maar ook de decoder komt snel wordt dan dus de 2e decoder in huis. Kan die mooi op de bovenverdieping daar eindelijk dan ook scherp beeld.
 
8Mb

Ook ik heb alles en 1 aangevraagd moet wachten met snelheid tot 18 Juni
Maar ook de decoder komt snel wordt dan dus de 2e decoder in huis. Kan die mooi op de bovenverdieping daar eindelijk dan ook scherp beeld.

toen ik gisteren mij voor alles in 1 plus aanmelde,werd mij verteld dat ik binnen 48 uur de volledige 8Mb zou krijgen.

Weet iemand wat nu waar is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan