B
BenJ
Heeft iemand op AtHome al gekeken of er iets meer staat over de facturering (per 1 mei zou dat) en dan uiteraard op de persoonlijke pagina's want daar kom ik als Multikabbelaar natuurlijk niet in.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is nog niet bijgewerkt, meestal gebeurt dat op de zelfde dag als wanneer het bedrag van je rekening wordt geschreven.Heeft iemand op AtHome al gekeken of er iets meer staat over de facturering (per 1 mei zou dat) en dan uiteraard op de persoonlijke pagina's want daar kom ik als Multikabbelaar natuurlijk niet in.
@Home, Casema en Multikabel worden samen een nieuw bedrijf. Daarom komt er een klantsysteem. Dat heeft de komende tijd een aantal gevolgen voor de verwerking van betalingen.
Normaal betaalt u begin mei voor de maand mei. Voortaan betaalt u eind mei voor de maand juni. In de maand mei wordt dus eenmalig twee keer het abonnementsgeld afgeschreven.
Dat klopt niet helemaal: Als je op 6 mei betaalt, heb je al een week gekeken en dat gedeelte is dus eigenlijk achteraf en de rest van de maand vooraf.Het is dus niet IN PLAATS VAN ACHTERAF. NEE HET IS NU TWEE KEER VOORUIT!!!! Zo moeilijk is mijn verhaal toch niet te begrijpen Wanneer ik op ca 6 mei VOOR DE MAAND MEI betaal dan betaal ik de gehele maand VOORUIT. Nu wil men op 6 mei DUBBELE KOSTEN afschrijven!!!! DUS TWEE MAANDEN VOORUIT !!! Daar ga ik niet mee akkoord, te meer ik geen brief hierover heb gehad en dit dus op een veel te korte termijn bericht officieel bericht wordt.
En waarom we moeilijk doen ?? Ziggo pakt een maand extra abo-geld dit jaar, en meer is er niet van.
Op de site die Ziggo in het leven heeft geroepen om meer informatie te geven over de fusie ( https://www.naar1bedrijf.nl ) staat ook iets over de facturen en datum van innen van de factuur. Zie hier.
Er staat o.a. :
De klanten van @home hebben nog niet eens een officiele aankondiging gehad per brief, dus zijn ze helemaal niet gerechtigd twee keer af te schrijven!!!! Dit soort dingen ben je verplicht ruim van te voren te melden!
De klanten van @home hebben nog niet eens een officiele aankondiging gehad per brief, dus zijn ze helemaal niet gerechtigd twee keer af te schrijven!!!! Dit soort dingen ben je verplicht ruim van te voren te melden!
Kan gebeuren hè, met die feestdagen ertussen... Zal wel in batches aangeboden en verstuurd worden.Zojuist in de bus ontvangen dagtekening 25 april ontvangen 2 mei!
Tsja, er zijn een paar die zich zo enorm druk kunnen maken, maar ja, als ze dan een brief krijgen met duidelijke 'Jip en Janneke taal' is het weer stil... :lol: Met andere woorden, zo hoog van de toren blaten voordat er duidelijkheid is... Hoe heet zoiets ook alweer?Ik begrijp alle ophef niet helemaal, hoezo je betaald voor 13 maanden? Als ik in de toekomst vertrek bij @home (als er hier televisie over glasvezel wordt geleverd) betaal ik dan nog steeds die maand teveel... Maar stel ik vertrek bij @home in december, dan heb ik al betaald voor de maand januari. Dan betekend het dat je geld terug krijgt, of dat ze gewoon de laatste maand geen geld meer afschrijven, betaal je alsnog niks dubbel. Je hebt immers in november al betaald voor december, maar voor januari hoef je dan niet meer te betalen, dat geld kunnen ze dan niet afschrijven. Ik zie het probleem niet.