• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo gaat CI+ ondersteunen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@anoniem

Kun jij mij vertellen waarom Ziggo zelf geen duidelijkheid en voortgang omtrent CI+ op haar website geeft?

groet,
ron
 
Zo stellig zou ik dat niet willen beweren, maar het omgekeerde, waar velen hier van uit gaan, lijkt me ook niet juist.

(ps: groeten aan Tedje).

Hoi Jan,

Maar daar gaat het mi ondertussen wel op lijken!

ps. (de groetjes terug van Tedje, die het uiteraard uitermate eens is met ons standpunt: "samen voor ons eigen" (laat de rest de rest de rambam krijgen!):)
 
@anoniem

Kun jij mij vertellen waarom Ziggo zelf geen duidelijkheid en voortgang omtrent CI+ op haar website geeft?

groet,
ron

We hebben ons de laatste maanden wat minder bezig gehouden met de directe communicatie over dit onderwerp via de portal. We hebben de retailers daarentegen wel op de hoogte gehouden. Ik veronderstel dat we in de komende weken verdere informatie zullen geven via de portal evenals de eerste lijst met goedgekeurde producten.
 
We hebben ons de laatste maanden wat minder bezig gehouden met de directe communicatie over dit onderwerp via de portal. We hebben de retailers daarentegen wel op de hoogte gehouden. Ik veronderstel dat we in de komende weken verdere informatie zullen geven via de portal evenals de eerste lijst met goedgekeurde producten.

Volgens mij was de vraag: waarom houd je je klanten niet via de portal op de hoogte! Naar mijn mening creeër je alleen maar draagvlak door je klanten (volgens mij jullie core-business) goed op de hoogte te houden. Jij komt terug van vakantie en vervolgens zijn er weer allerlei onduidelijkheden bij de forumleden. Hoe moet dat dan wel zijn bij de gemiddelde Ziggo-abonnee?

groet,
ron
 
Jij komt terug van vakantie en vervolgens zijn er weer allerlei onduidelijkheden bij de forumleden. Hoe moet dat dan wel zijn bij de gemiddelde Ziggo-abonnee?
Volgens mij is er juist meer duidelijk geworden door de reacties van Anoniem. En een aantal onduidelijkheden zijn weggenomen. Dank daarvoor - ga er alsjeblieft mee door.
 
Volgens mij is er juist meer duidelijk geworden door de reacties van Anoniem. En een aantal onduidelijkheden zijn weggenomen. Dank daarvoor - ga er alsjeblieft mee door.

Voor een aantal forumleden misschien, maar zeker niet voor de gemiddelde Ziggo-abonnee.
Bovendien vind ik persoonlijk dat het aantal onduidelijkheden alleen maar is toegenomen. (nogmaals persoonlijk)
 
Sow, ik ben toch wel blij dat dit forum bestaat en dat er iemand van Ziggo anoniem info prijs geeft over dit soort ontwikkelingen.

Het zou alleen toch wat fraaier zijn als Ziggo ook uit zichzelf wat meer info zou verstrekken richting eindconsument.

Ik ben al ongeveer drie kwart jaar van plan om over te stappen naar een LCD TV mét digitale (HD) TV van Ziggo. Ik kijk tot nu toe nog steeds analoog op een CRT bakbeest.

Ik wilde eerst de Sony KDL-37W5500 kopen, maar ga nu toch liever voor de Philips 37PFL8404, vanwege het strakkere design (technisch zijn ze bijna gelijk).

Nu had ik mij erop verheugd dat ik nu eindelijk in mijn zomervakantie zo'n ding kon gaan kopen mét de Ziggo CI+ CAM module (want daar had ik al die tijd op zitten wachten). Nu moet ik dus alsnog minimaal een maand wachten en hopen dat die Philips wel wordt gecertificeerd :(

Niet dat ik verwacht met mijn besteding van ongeveer 1200 euro (TV + BluRay speler) de Nederlandse economie te kunnen redden, maar als de regering graag wil dat we ons geld spenderen (sparen heeft toch nauwelijks nog zin met die lage rentestand), dan doen ze er verstandig aan om Ziggo eens een trap onder de kont te geven :)

Ik ben volgens mij niet de enige die de aankoop van een LCD TV uitstelt tot Ziggo de gecertificeerde CAM modules op de markt brengt (niemand zit toch te wachten op een extra afstandsbediening?? ).
Ik hou mijn geld nu nog ff lekker in de beurs om te voorkomen dat ik straks alsnog een kat in de zak aanschaf.

Ben dus blij dat ik toch nog even verder op internet heb gezocht voordat ik naar de winkel rende...bedankt voor de info uit dit topic!
En nu maar hopen dat die modules snel op de markt komen....
 
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem
We hebben ons de laatste maanden wat minder bezig gehouden met de directe communicatie over dit onderwerp via de portal. We hebben de retailers daarentegen wel op de hoogte gehouden. Ik veronderstel dat we in de komende weken verdere informatie zullen geven via de portal evenals de eerste lijst met goedgekeurde producten.

@Anoniem: Je geeft aan dat jullie de retailers wel op de hoogte hebben gehouden. Maar ik ben bij een aantal zaken geweest en heb geïnformeerd naar de mogelijkheden maar in elke zaak kreeg ik een ander antwoord.

Verder bedankt voor de Update
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan