Op mijn pc (windows 10) heb ik nog windows live mail 2012 met een zonnet account staan.
Dit heeft altijd goed gewerkt.
Nu waren er pas geleden werkzaamheden bij Ziggo en werkte de mail niet meer.
Toen heb ik waarschijnlijk een instelling veranderd bij mijn mail instellingen.
Ik had alleen maar even het modem opnieuw op moeten starten.
Ik kreeg steeds de melding als ik live mail opende:kan geen berichten ontvangen of versturen,onbekende fout POP3.versatel.nl live mail fout 0x800C013E protocol POP3 poort 110.
toen heb ik de instellingen bij zonnet opgevraagt en ingesteld en nu krijg ik geen foutmelding meer maar blijft het mailprogramma zoeken.
Na een minuut krijg ik de melding of ik wil stoppen of doorgaan omdat ie al een minuut niets vind.
Nu meen ik mijn te herinneren dat er ook een instelling in stond met iets van ziggo.
Volgens mijn was dit smtp.ziggo.nl of zoiets maar ik weet het niet meer zeker.
Weet iemand hoe ik het weer allemaal juist in kan stellen?
Dit heeft altijd goed gewerkt.
Nu waren er pas geleden werkzaamheden bij Ziggo en werkte de mail niet meer.
Toen heb ik waarschijnlijk een instelling veranderd bij mijn mail instellingen.
Ik had alleen maar even het modem opnieuw op moeten starten.
Ik kreeg steeds de melding als ik live mail opende:kan geen berichten ontvangen of versturen,onbekende fout POP3.versatel.nl live mail fout 0x800C013E protocol POP3 poort 110.
toen heb ik de instellingen bij zonnet opgevraagt en ingesteld en nu krijg ik geen foutmelding meer maar blijft het mailprogramma zoeken.
Na een minuut krijg ik de melding of ik wil stoppen of doorgaan omdat ie al een minuut niets vind.
Nu meen ik mijn te herinneren dat er ook een instelling in stond met iets van ziggo.
Volgens mijn was dit smtp.ziggo.nl of zoiets maar ik weet het niet meer zeker.
Weet iemand hoe ik het weer allemaal juist in kan stellen?