Zijn er meer mensen die problemen hebben met de media box XL

jules1

Forum Gebruiker
Berichten
3
Al jaren klant en al jaren problemen met de mediabox XL - inmiddels drie media boxen XL versleten - monteurs langs gewest ( kabels vernieuwd) - na verloop van tijd steeds weer dezelfde problemen - vastlopen - niet goed opnemen - tv gids wordt niet geladen - enz. Je wordt er gek van. Afgelopen weken weer dramatisch - wat een ergenis van dat .... apparaat. Diverse Ziggo medewerkers gesproken - die zijn op de hoogte van dit probleem - als enige oplossing wordt een duurder pakket aangeboden? Of zoals de laaste monteur als advies gaf ( kosten €50,- - zet je tv kastdeur open want de mediabox XL wordt te warm). Hiervoor ben je al jaren klant + 3 abonnementen bij Vodafoon. Wat een service???? In nieuwsberichten wordt door Ziggo aangegeven dat bestaande klanten met een complete abonnement de nieuwe mediabox XL kunnen krijgen - dus niet!!
 
Die krengen zijn waarschijnlijk nog niet afgeschreven en worden klanten die niet de duurdere pakketen hebben door de strot gedouwd. Op een gegeven moment keert zich dat tegen Ziggo. Alleen mensen die er snel bij waren konden met een Ziggo Complete abonnement een Next bemachtigen. Zo heeft een maat van mij 2 Nextboxen draaien met een Ziggo Complete abonnement.
 
Voorlopig doe je er niets aan - in ieder geval Ziggo niet - je wordt van enen telefonische medewerker naar de andere gestuurd - maar een leidinggevend die hierboven staat - krijg je niet te spreken - Ziggo management laat alle shit door de werkvloer beantwoorden en oplossen - ik heb het soms te doen als je daar werkt en al die klachten te horen krijgt met geen steun van boven ( die waarschijnlijk goed betaald worden) - ze weten dat het een probleem is - geven de monteurs ook aan - maar ondernemen geen actie naar trouwe klanten en leveren niet waarvoor men betaalt.
 
Dat de mediabox een gedrocht is weten we inmiddels wel. Maar hoe zit net nou met die upgrade van dat gedrocht? Ik hoor er niets meer over. Is het inderdaad slechts een gerucht bij monde van een kakelende Ziggo manager?
 
Snap niet dat ze gedrocht nog durven leveren, dat gedrocht hoort thuis in het museum van flops door de jaren heen.
 
Dat de mediabox een gedrocht is weten we inmiddels wel. Maar hoe zit net nou met die upgrade van dat gedrocht? Ik hoor er niets meer over. Is het inderdaad slechts een gerucht bij monde van een kakelende Ziggo manager?
Dat duurt nog ff, de product testers zijn drukker met het omruilen van weer een vastgelopen box dan met het testen ;)
 
Ik blijf erbij dat de mensen die het krankzinnige plan hebben verzonnen om die box een cloud-upgrade te geven zelf nooit zo'n XL thuis hebben gehad. Iedereen is dat ding liever kwijt dan rijk. Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat dat plan door de testfase heenkomt.
 
Hoe kan het dat zoveel mensen problemen hebben met de mediabox XL ( behalve dynabite) - dat Ziggo dat ook in een persbericht toegeeft juni 2019 en dat er voor vaste klanten na een half jaar nog niets aan wordt gedaan. Als enige optie geven ze dat je een duurder abonnement moet nemen - zie ik het verkeerd - Ziggo moet toch een goed , werkend product afleveren. Je betaalt er ruim €800,- per jaar voor! Het vreemde is dat al veel mensen met een complete abonnement voor hetzelfde bedrag de media box XL konden omruilen naar een mediabox next? Dat is naar mijn menig ongelijke behandeling?
Kan dit volgens de Nederlandse wetgeving
 
Terug
Bovenaan