• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Ziggo Zakelijk Pro in combinatie met MS One Drive


HE Budget

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2019
Berichten
1
Ziggo
Internet & Televisie
Ik ondervind problemen met Ziggo Zakelijk Pro in combinatie met de Cloud MS One Drive. Hierin staan mijn werkbestanden en worden dramatisch langzaam of helemaal niet gedownload. Ook het oproepen van de bestanden uit One Drive om in word/excel te bewerken duurt een eeuwigheid of ik krijg de melding word/excel (reageert niet). Ook met het invoegen van een bestand vanuit word/excel in outlook dezelfde problemen. De nieuwe zakelijke aansluiting is ruim 2 weken geleden aangesloten en geeft al vanaf het begin dit probleem. Op een andere computer heb ik het ook geprobeerd en helaas hetzelfde probleem. Aangesloten met een netwerkkabel ook geen oplossing. De van uw collega via mail ontvangen info om lokaal ip adres vast stellen helpt het probleem niet op te lossen. Inmiddels loop ik ernorm achter met mijn werk (administratie voor derden). De technische problemen moet nu echt heel snel worden opgelost. KORTOM HELP!!! Wie heeft DE oplossing?
Alvast bedankt.
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.233
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Wat geeft een speedtest aan? Sowieso zou ik aanraden altijd met een netwerk kabel aan te sluiten om storingen uit te sluiten.

En hoe deed je dit eerder? Werkte het toen wel goed?
 

zandhaas1

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Berichten
48
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Bij een Zakelijk abonnement krijg je toch garanties en ondersteuning??????
Heb je je contact persoon al gecontacteerd??