Ziggo Windows app werkt langzaam.

dat heb ik enkele keren geprobeerd, maar zonder effect. ik merkte dat het probleem begon na een windowsupdate.
 
Zal hier wel mee te maken hebben:


Je zou de laatste updates kunnen verwijderen bij: Configuratiescherm --> Programma's en onderdelen --> Geinstalleerde Updates weegeven

Of wachten op een fix.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het geprobeerd, ook Norton verwijderd, maar nog geen verbetering. in elk geval dank voor de suggesties.
 
Beetje een late reactie, maar de app zelf is simpelweg matig geöptimaliseerd voor Windows 10. Ik had vergelijkbare problemen met de app, opnieuw herinstalleren doet weinig voor bovenstaande problemen. Mijn grootste frustratie was dat bij het opstarten van de app, je soms minutenlang een oranje scherm krijgt tot de app eindelijk volledig is opgestart. Hier hielp opnieuw herinstalleren wel, maar dit probleem dook steeds opnieuw op, vaak binnen een aantal dagen.

De oplossing is simpel, gewoon je browser gebruiken, via Chrome geen problemen. Hetzelfde geldt voor Netflix, ook deze Windows 10 app zit vol tenenkrommende bugs, Chrome werkt vlekkeloos.
 
Netflix op Chrome is niet in Full HD. Windows apps voor Ziggo en Netflix werken bij mij uitstekend op Windows 10.
 
App werkt prima in Windows 10.
Kan het zijn dat je net niet genoeg geheugen hebt?
 
ik heb nagekeken, en zie dat 75% van het geheugen wordt gebruikt als ik de Ziggo app gebruik. zit dan te weinig geheugen in mijn computer?
 
Bij mij gebruikt de Ziggo app, onder Windows 10, ongeveer 180 MB geheugen (van de 16 GB) bij live kijken en plm. 16% GPU.
Als de app bij jou alleen al 75% geheugen gebruik, lijkt het mij dat je zeer weinig geheugen in de pc hebt. Wordt dat geheugengebruik niet ook door andere programma's veroorzaakt ?
 
Terug
Bovenaan