• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Ziggo & Vodafone koppelen... nog ff niet


Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
660
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@Zeeburgia met adres niveau wordt volgensmij bedoeld dat Ziggo/Vodafone een soort software geïmplementeerd heeft die in beide klantbestanden scant naar dezelfde adressen opgegeven in je contracten. Zodra er een match is krijg je automatisch bericht dat je je pakket kan kiezen/F-Secure kunt downloaden en dubbele data op je mobiel krijgt. Hier duurde het ongeveer 2 weken voordat ik zo'n bericht kreeg.
 

Zeeburgia

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
901
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@Knurk

Dank voor je toelichting. Klinkt plausibel.
Was handig geweest wanneer Webcare de screening niet zo cryptisch had omschreven. :)
In jouw geval duurde het 2 weken, vind ik nog rijkelijk lang.
 
Topicstarter
Topicstarter
kerby

kerby

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
Berichten
737
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
je kan dus wel op de Ziggo Go app inloggen maar niet op Mijn Ziggo?
klopt
Volgens mij is er nog geen bericht geplaatst met de exacte foutmelding die je krijgt
de foutmelding die ik bij het inloggen krijg is een bijdehande "Deze combinatie klopt niet. Typfoutje gemaakt?" ...
jaja, de klant loopt weer te lummelen.
dat koppelen boeit me verder niet, ik wil het pakket kunnen kiezen!
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
960
Waarom moet het weken duren voordat de klant een extra zender krijgt en verdubbeling van data? Ik vind dat een aanfluiting.
Kan iemand mij overigens uitleggen wat adres niveau is?
Wat Knurk aangeeft klopt. Beide systemen communiceren met een ander systeem die de adressen controleert. Zodra beide adressen identiek zijn gaat de dubbele data in (binnen 1 a 2 dagen). Helaas duurt het activeren van de gratis extra langer en kan inderdaad 2 weken in beslag nemen.

Groet,
Alex van Ziggo
 

Zeeburgia

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
901
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb de afgelopen 18 maanden een aantal keer zelf ervaren dat het activeren van een extra sportzender binnen 30 minuten was geregeld. Ik snap daarom niet dat het activeren, voortvloeiend uit een koppeling met Vodafone, 2 weken in beslag kan nemen.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
960
Het gaat hier om twee verschillende dingen. 1 is het wachten totdat de link zichtbaar is in mijn ziggo. Dit kan tot 2 weken duren nadat er een Vodafone en Ziggo abonnement actief zijn op hetzelfde adres. 2. Als de extra's eenmaal actief zijn en jij als klant kan deze in mijn Ziggo activeren dan is het binnen enkele uren actief. Maar daarvoor moeten de gratis extra's dus wel actief staan in mijn Ziggo.

Groet,
Alex van Ziggo
 

Zeeburgia

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
901
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dank voor je nadere toelichting Alex.
Toch jammer dat dit proces veel langer duurt dan het zonder Vodafone-koppeling bestellen van een extra zender.
 
Topicstarter
Topicstarter
kerby

kerby

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
Berichten
737
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
hoe het precies ging weet ik niet meer, maar ik kreeg vrijwel meteen vodafone dingen in beeld op de ziggo-site na de activatie van mijn vodafone simkaart..
Overigens zijn de extra's bij vodafone (dubbele data) vanzelf geactiveerd, hoefde ik niks voor te doen... dus zij weten wel dat ik ook ziggo klant ben, zonder die koppeling.
 
Topicstarter
Topicstarter
kerby

kerby

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
Berichten
737
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
na een belletje heb ik mijn pakket....
bellen = sneller....
dat inloggen bekijk ik later wel weer eens.
 

bing69

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
Berichten
34
Vraagje: Als je nu met twee telefoons overgaat krijg je dan ook alles twee keer? 2 pakketten etc?