Ziggo verhuisdrama

HaJee

Forum Gebruiker
Berichten
2
Mijn vader is twee weken geleden 13-02-2021 vanuit een Ziggo gebied naar upc gebied verhuisd. Deze verhuizing is een maand ervoor 12-01 doorgegeven aan Ziggo.
Vanaf het moment van verhuizing geen gebruik meer kunnen maken van de diensten van Ziggo. Na diverse telefoontjes, kan ze inmiddels al niet meer tellen, hebben we afgelopen maandag de melding gekregen dat de verhuizing rond was (5 weken na doorgeven en veel frustratie).
Hierdoor de mogelijkheid om een monteur in te laten plannen. Deze was ingepland op 25-02. Monteur is geweest, maar heeft alleen tv werkend gemaakt. Internet en bellen lukt niet. ik citeer de monteur, ik krijg dit niet voor elkaar, hier moet maar een echte monteur van Ziggo van komen. Hij zou hier een prio 1 melding van maken.
Vandaag 26-02 gebeld met ziggo om te kijken hoe snel dit opgelost kan worden, volgens medewerkers eerste mogelijkheid pas 05-03 ( een week later dus). Wat is hier8n dan het nut van een prio 1 melding.
Na drie medewerkers gesproken te hebben (kastje -muur verhaal) is mij toegezegd dat ik vandaag teruggebeld ga worden. Het zal me benieuwen.....
Wat Ziggo wel kan is 2 uur na vertrek van monteur gisteren wel het garantiebewijs stuurt met € 90 extra service arbeidskosten. Over eventuele kosten is niet gesproken bij maken van afspraak, daarnaast lijkt het mij dat als je bij installatie na verhuizing er niet uitkomt de monteurskosten gratis zijn.
 
Laatst bewerkt:
Als je TV hebt is er wel gewoon kabel signaal aanwezig. Dan moet het modem (en telefonie) geen enkel probleem zijn, de vraag is, heb je een nieuw modem gekregen want dat zou denk ik wel moeten als je van fziggo naar fupc gaat. Voor de rest is een kwestie dat het modem administratief actief moet zijn in het systeem van ziggo en dat loopt vaak weer via India. (en daar zitten telkens de problemen)

Een andere monteur gaat dit waarschijnlijk niet voor je kunnen oplossen als de apparaat niet geactiveerd is.
 
apparaat heb ik begrepen is wel zichtbaar en bekend bij ziggo. Het probleem, althans wat mij net is uitgelegd, zit hem in de netwerk kabel / signaal Wat binnenkomst in het appartement com0lex. Deze zou foutief of niet goed gesplitst zijn. Hiervoor komt ( tis lachwekkend) 8-3 een netwerk monteur. Prio 1 mijn neus.
 
Terug
Bovenaan