Ziggo verhoogt vanaf 1 juli prijzen van abonnementen met ongeveer 2,50 euro

Geen bericht gehad maar wel de verhoging.
Reclame mailtjes krijg ik regelmatig van Ziggo maar de echt belangrijke mail niet?
Blijft toch een bijzonder bedrijf hè :)

Helemaal mee eens,
geen mail ontvangen , toch staat dat wel bovenaan de factuur dat ik een brief en/of een email ontvangen zou moeten hebben :-\
 
Tsja, en als dit de eerste keer zou zijn dan kan je nog “foutje” denken.
Maar je leest het na elke verhoging weer.
Blijkbaar is het voor Ziggo te moeilijk om iedereen netjes persoonlijk van informatie te voorzien.
Gaat mij niet om de verhoging hoor, alles is nu eenmaal aan verhogingen onderhevig.
 
Er zijn ook nog abonnementen waarbij 25 Mb/s het max is. Iets wat je standaard bij een bellen abonnement hebt. TV zit ervan ”gratis” bij.
Dit abonnement heeft geen WiFi trouwens.
Met het risico dat ik slapende honden wakker maak; mijn moeder heeft 25/2,5 en wifi werkt gewoon met de Connect Box.:-X
 
Kan best @MaxH waar ik het van heb is de helpdesk. En zij hebben gekeken naar welke apparatuur er zit en daar zit geen Wi-Fi in. Ze hadden eerst een stoeptegel als telefoonaansluiting en die is na aanpassing van het abo vervangen voor het huidige modem.
 
Je hebt gelijk. In eerste instantie werd een wifi-loos modem geleverd en had ik er een wifi-router aan gehangen. Na een defecte stroomadapter het modem vervangen door de Connect box.
 
Maar volgens mij betekent dat alles met die 25Mb/s niet dat ze dat abonnement nog steeds aanbieden. Of wel soms? Als sommigen dat nog hebben, dan zal dat vast contractueel alleen voor hen nog gelden en niet voor nieuwe en huidige klanten die dolgraag willen downgraden voor flink wat minder abonnementsgeld.
 
Nieuwe klanten kunnen het (Kabel TV + 25 Mb + vaste telefoon) nog steeds telefonisch bestellen, of wanneer ze alleen Kabel TV hebben deze url gebruiken:
url geeft 12,50 weer, maar het is inmiddels 15,00 euro
Die 15 euro komt dus bij het bedrag van Kabel TV

Downgraden hiernaar is niet mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij is vandaag automatisch de wijziging doorgevoerd, maar ik vind het er niet duidelijker op geworden in MIJN ZIGGO. Alles lijken losse producten ipv een pakket. In de mail stond dat het TV gedeelte COMPLETE zou gaan heten, dit heet nu STANDAARD. Als ik op wijzigen klik dan wordt ook alles als los product opgeteld en dat is niet gunstig voor de prijs zullen we maar zeggen. Kortom: ben benieuwd of dit goed gaat...

EDIT: Via webcare heb ik inmiddels begrepen dat het op MIJN ZIGGO wat langer duurt voordat alles weer een pakket is, maar achter de schermen staat het goed 8)
 
Laatst bewerkt:
Niewe klanten kunnen het (Kabel TV + 25 Mb + vaste telefoon) nog steeds telefonisch bestellen, of wanneer ze alleen Kabel TV hebben deze url gebruiken:
url geeft 12,50 weer, maar het is inmiddels 15,00 euro
Die 15 euro komt dus bij het bedrag van Kabel TV

Downgraden hiernaar is niet mogelijk.

Bij Ziggo zijn ze wel heel creatief met de prijzen, nu 17,50 en dat binnen 2 weken. Lachwekkend !
 
Terug
Bovenaan