Ziggo verhoogt vanaf 1 juli prijzen van abonnementen met ongeveer 2,50 euro

Het prijsindexcijfer (CBS) was in april 2,9%.
De verhogingen wijken daar gemiddeld nou niet echt gigantisch vanaf...
En als ik nu redelijk snel de Next krijg, hoor je mij niet echt klagen. ;)
 
Volgens mij zijn de mails dat ze gaan verhogen nog niet uit de deur gegaan bij Ziggo.Want is het dan niet mogelijk om eventueel weg te gaan bij Ziggo ongeacht hoe ver jij al in abonnement bent.Zou je dan korting krijgen?
 
Volgens mij zijn de mails dat ze gaan verhogen nog niet uit de deur gegaan bij Ziggo.Want is het dan niet mogelijk om eventueel weg te gaan bij Ziggo ongeacht hoe ver jij al in abonnement bent.Zou je dan korting krijgen?

beetje vragen naar de bekende weg....
 
Ik vind het eigenlijk niet eens zo erg. Maar natuurlijk is dat persoonlijk.

De Next box in werking mogen zien en lijkt toch echt wel een stap vooruit. Een goed werkend product vind ik m'n abonnementsgeld wel waard. Ja, goedkoper is altijd beter maar bij tv & internet heb ik toch liever dat het goed werkt dan iets minder goed en goedkoper. Helpdesk hoeft van mij niet vaak, keer via mail en chat contact opgenomen en de reactie was redelijk snel, serieus en helder. Is ook wel eens anders, weet ik, maar voor mij ook prima.

M'n internet doet het ook altijd fatsoenlijk, dat scheelt ook. Mijn Ziggo gegevens vind ik tegenwoordig een stuk logischer dan voorheen, ook weer iets dat ik gewoon prettig vind. Snap prima als mensen mindere ervaring hebben of een andere situatie en deze verhoging wel te veel vinden. Alle begrip voor. Snap alleen de reactie boosheid dan niet zo... Je kunt het jammer vinden, en ook vervelend, maar als je over dit soort dingen al boos wordt dan denk ik dat je nog wat kunt leren in je energie beter gebruiken.

Waar ik daarbij dan écht niet tegen kan... klagende familie over de prijsverhoging, en dan laten ze weten dat ze compleet of zelfs max pakket voor internet hebnen terwijl ze het amper gebruiken. Ja, dan heb ik nu ook geen medelijden als ze klagen. Zelfs als ik ze uitleg hoe internet werkt en dat ze zonder probleem kunnen verlagen weigeren ze een lager pakket te proberen. Zal wel een status dingetje voor ze zijn? Nouja, makkelijk verdiend voor Ziggo dan maar :D Ziggo stimuleert het ook wel met steeds 'sneller sneller' de pakketten, voor sommige mensen hier ook alleen maar fijn, maar naar mijn idee loopt de aangeboden download al een tijdje ruim voor op wat men gemiddeld nodig heeft.
 
@elvagabundo

Ik ben sinds kort ook zo iemand met een veel te hoge snelheid. 40/4 voldeed voor mij prima. Zelf vele foto's uploaden en veel in de cloud werken. Sinds kort ook een next die nog meer met de cloud doet. Ging allemaal goed, maar Ziggo laat het nog niet toe op een abonnement van 50/5.
Toch betaal ik vanaf nu veel minder. Je moet gewoon zo nu en dan eens je abonnement tegen het licht houden. Wat is nodig en wat kan weg, omdat je het te weinig gebruikt. Zo kon er bij mij enkele pakketten weg en volop bellen. Dat laatste loont niet meer, omdat je steeds meer de mobiel gebruikt. Deels ook door Watts app.
Die zenderpakketten zijn in verhouding veel duurder dan een wat hogere snelheid. Zodoende bespaar ik op jaarbasis veel geld. Zelfs met de prijsverhoging.
 
Het prijsindexcijfer (CBS) was in april 2,9%.
De verhogingen wijken daar gemiddeld nou niet echt gigantisch vanaf...
En als ik nu redelijk snel de Next krijg, hoor je mij niet echt klagen. ;)


minimale verhoging is 3 % dat is al meer de de 2.9 % ( zie hier onder), dus gemiddeld zitten ze daar ruim boven.


Pakket (Alles-in-1)Huidige prijsNieuwe prijs per 1 juli 2019% er bij
Alles-in-1 Start€ 49,50€ 52,-5.1
Alles-in-1 Complete€ 64,50€ 67,-3.9
Alles-in-1 Max€ 84,50€ 87,-3.0

Pakket (TV + Internet)Huidige prijsNieuwe prijs per 1 juli 2019
Internet & TV Start€ 48,50€ 51,-5.2
Internet & TV Complete€ 63,50€ 66,-3.9
Internet & TV Max€ 83,50€ 86,-3.0

Pakket (Internet)Huidige prijsNieuwe prijs per 1 juli 2019
Internet Start€ 43,95€ 46,505.8
Internet Complete€ 54,-€ 56,955.5
Internet Max€ 62,50€ 64,503.2
 
Net een mail ontvangen, €2.50 erbij,
maar vanmorgen ook de Next ontvangen, dat dan weer wel ;)
 
Alles-in-1 Start in 2017 +€ 1,55, in 2018 +€ 2,00 en in 2019 +€ 2,50. Daarnaast gaat de prijs van Volop Bellen dit jaar ook omhoog met € 1,00 per maand naar € 11,95. Tijd dus om abonnementen eruit te gooien. Movies & Series XL heb ik nu 4 maanden met korting vanwege Game of Thrones. Netflix is voldoende. Dus pakket kan weg. Volop Bellen heb ik jaren een abonnement op gehad maar gaat er nu ook uit. Voortaan alleen mobiel bellen. Als nu ieder jaar het abonnement met € 2,50 omhoog gaat is het in de toekomst niet meer te betalen. Voor de lagere pakketten zoals Start zal de Next denk ik niet beschikbaar komen dus daar heb je ook niks aan als rechtvaardiging voor de prijsverhoging.
 
Alles word duurder, ook Ziggo. leuk is anders, maar zo werkt het nu eenmaal:(
 
Terug
Bovenaan