• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Ziggo verhoogt vanaf 1 juli prijzen van abonnementen met ongeveer 2,50 euro


Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.198
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Geen bericht gehad maar wel de verhoging.
Reclame mailtjes krijg ik regelmatig van Ziggo maar de echt belangrijke mail niet?
Blijft toch een bijzonder bedrijf hè :)
Helemaal mee eens,
geen mail ontvangen , toch staat dat wel bovenaan de factuur dat ik een brief en/of een email ontvangen zou moeten hebben :-\
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.512
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Tsja, en als dit de eerste keer zou zijn dan kan je nog “foutje” denken.
Maar je leest het na elke verhoging weer.
Blijkbaar is het voor Ziggo te moeilijk om iedereen netjes persoonlijk van informatie te voorzien.
Gaat mij niet om de verhoging hoor, alles is nu eenmaal aan verhogingen onderhevig.
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.469
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Gaat mij niet om de verhoging hoor, alles is nu eenmaal aan verhogingen onderhevig.
Ja vroeger wel hoor maar wordt nu toch wel steeds minder 8) ;D
 

MaxH

Product Tester
Lid geworden
16 jan 2013
Berichten
603
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Er zijn ook nog abonnementen waarbij 25 Mb/s het max is. Iets wat je standaard bij een bellen abonnement hebt. TV zit ervan ”gratis” bij.
Dit abonnement heeft geen WiFi trouwens.
Met het risico dat ik slapende honden wakker maak; mijn moeder heeft 25/2,5 en wifi werkt gewoon met de Connect Box.:-X
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.747
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Kan best @MaxH waar ik het van heb is de helpdesk. En zij hebben gekeken naar welke apparatuur er zit en daar zit geen Wi-Fi in. Ze hadden eerst een stoeptegel als telefoonaansluiting en die is na aanpassing van het abo vervangen voor het huidige modem.
 

MaxH

Product Tester
Lid geworden
16 jan 2013
Berichten
603
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je hebt gelijk. In eerste instantie werd een wifi-loos modem geleverd en had ik er een wifi-router aan gehangen. Na een defecte stroomadapter het modem vervangen door de Connect box.
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.435
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Maar volgens mij betekent dat alles met die 25Mb/s niet dat ze dat abonnement nog steeds aanbieden. Of wel soms? Als sommigen dat nog hebben, dan zal dat vast contractueel alleen voor hen nog gelden en niet voor nieuwe en huidige klanten die dolgraag willen downgraden voor flink wat minder abonnementsgeld.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
585
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Niewe klanten kunnen het (Kabel TV + 25 Mb + vaste telefoon) nog steeds telefonisch bestellen, of wanneer ze alleen Kabel TV hebben deze url gebruiken:
url geeft 12,50 weer, maar het is inmiddels 15,00 euro
Die 15 euro komt dus bij het bedrag van Kabel TV

Downgraden hiernaar is niet mogelijk.
 
Laatst bewerkt: