• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Ziggo verhoogt vanaf 1 juli prijzen van abonnementen met ongeveer 2,50 euro


casperd

Product Tester
Lid geworden
21 jun 2010
Berichten
1.857
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@piente Is voor mij tijdelijk geblokkeerd, waarschijnlijk wegens mijn nieuwe aanstaande abonnement.
 

Devil-Strike.net

Quality Member
Lid geworden
20 aug 2002
Berichten
16.355
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ok toch erg netjes van ziggo, omdat ik net pas de verhogings mail heb gehad van ziggo, gaat me 2,50e verhoging niet op 1 juli in maar op 1 september.

Per 1 juli 2019 veranderen de tarieven. Om de verbinding snel, betrouwbaar en veilig te houden investeren we elke dag in het netwerk van de toekomst. We vatten de belangrijkste punten voor u samen.
Wat er voor u verandert:
Uw internet- en tv-pakket gaat met 2,50 per maand omhoog.
De tarieven voor vast bellen veranderen.
o Binnen Nederland: het starttarief en het minuuttarief stijgen met 1 cent.
o Binnen EU: het tarief voor bellen naar vast en mobiel wordt standaard 23 cent per minuut. Het starttarief van 12 cent vervalt, net als de toeslag van 25 cent voor bellen naar mobiele nummers.
o Overige internationale landen: het starttarief stijgt met 1 cent. Voor Noord-Amerika, Australië & Nieuw-Zeeland stijgt ook het minuuttarief met 1 cent.
Terugbetaling
Omdat we u zo laat informeren, gaat de verhoging van uw pakket pas in per 1 september 2019, in plaats van 1 juli. En krijgt u op de volgende factuur 5,00 terug voor de maanden juli en augustus. De aanpassing van variabele beltarieven gaat wel per 1 juli in.
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.560
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb helemaal geen mail gehad over de verhoging?
Ze zijn mij vergeten :D
 
  • Leuk
Waarderingen: rcs

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Wij hebben ook nog geen mail gehad. Ons nieuwe abonnement is in mei ingegaan, met ‘oude’ kosten. Laatste mails gingen over facturen zelf, software en terugsturen apparatuur.

@Webcare Ziggo ?
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.090
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Vandaag mail gehad dat de prijs per 1 juli is verhoogd.
Maar omdat de mail erg laat is gelijk korting gehad. Feitelijk gaat de verhoging pas op 1-9 in.
@Robert Koopman mogelijk krijg jij nog meer korting dan ik :wink:

Hier de tekst
Per 1 juli 2019 veranderen de tarieven. Om de verbinding snel, betrouwbaar en veilig te houden investeren we elke dag in het netwerk van de toekomst. We vatten de belangrijkste punten voor u samen.​
Wat er voor u verandert:
•​
Uw internet- en tv-pakket gaat met 2,50 per maand omhoog.​
•​
Het tarief van het Volop Bellen pakket stijgt met 1,00 per maand.​
•​
Er verandert niets aan bellen binnen uw bundel, buiten uw bundel veranderen de tarieven wel.
o Binnen EU: het tarief voor bellen naar vast en mobiel wordt standaard 23 cent per minuut. Het starttarief van 12 cent vervalt, net als de toeslag van 25 cent voor bellen naar mobiele nummers.
o Overige internationale landen: het starttarief stijgt met 1 cent. Voor Noord-Amerika, Australië & Nieuw-Zeeland stijgt ook het minuuttarief met 1 cent.​
Terugbetaling
Omdat we u zo laat informeren, gaat de verhoging van uw pakket pas in per 1 september 2019, in plaats van 1 juli. En krijgt u op de volgende factuur 7,00 terug voor de maanden juli en augustus. De aanpassing van variabele beltarieven gaat wel per 1 juli in.​
Meer informatie?

Lees online verder als u meer wilt weten over het netwerk van de toekomst en voor een volledig overzicht van de beltarieven per land. Wilt u toch iets anders of zegt u liever kosteloos op? Dat kan tot en met 31 augustus 2019.​
Met vriendelijke groet,

Robin Clements
Directeur Klantenservice
Vragen die u mogelijk heeft
•​
Ik krijg nu een tijdelijke actiekorting. Houd ik die?
o Natuurlijk. Als u profiteert van een actiekorting, houdt u die. Na de actieperiode betaalt u het nieuwe tarief.​
•​
Waarom moet Ziggo investeren in het netwerk van de toekomst?
o Steeds meer mensen maken tegelijkertijd met meerdere apparaten gebruik van internet en genieten van de mooiste televisie op verschillende manieren. Werken aan het netwerk van morgen is nodig om de enorme groei van gebruik en data aan te kunnen. Zodat u elke dag blijft profiteren van ons snelle en veilige netwerk.​
•​
Ik ben klant bij Ziggo en Vodafone. Houd ik de non-stop gratis extra’s?
o Ja. Natuurlijk blijft u profiteren van de non-stop gratis extra’s.​
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.537
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ook hier geen mail gehad.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.090
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Wees gerust komt vanzelf en als ze het net als bij doen heb je ook de "korting" voor de 1e paar maanden.
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.488
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Vandaag een mailtje ontvangen dat mijn internetsnelheid verhoogd is van 50Mb/s naar 100Mb/s. Wat mij betreft prima mits het niet een verhoging betekent van mijn abonnement, want de activiteiten waar ik hiervan profijt zou kunnen hebben zijn voor mij niet van toepassing. Is hier inmiddels al meer over bekend?
Ik had tot nu TV Start, Internet 50/5 en telefonie onbeperkt samen €62,95. Dus ga ik er vanuit dat het beperkt blijft tot die verhoging van €2,50 per maand.
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.537
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hoe kan dat dan? gaat die 50mb eruit soms.